Minden szülő életében kihívást jelent a gyerekével való közös tanulás. Ez az idő- és türelemjáték sok esetben problémát okozhat, pláne ha több gyerek is van a családban. Bodnár Vivien és a férje, Zsigmond öt gyereket nevelnek közösen, akik közül négyen már iskolások.
– A házi feladatok általában a hétvégére maradnak, ilyenkor mindketten próbálunk tanulni a gyerekekkel.
De mivel a négy gyerek sokszor négy különböző tárgyat tanul, komoly kihívást jelent, hogy kinek, mikor és miben segítsünk
– kezdte a hot! magazinnak az üzletasszony, akinek gyerekkorában a szülei szintén igyekeztek segíteni a tanulásban.
– Sokat voltam napköziben, az aktív sportmúltam miatt általában az iskola után, még edzés előtt megírtam a házi feladatokat. Viszont mivel édesanyám tanár volt, otthon is rengeteget tanultunk együtt, akár edzés előtt, akár utána. A szüleim gyakran segítettek nekem, sőt sokszor ki is kérdezték a házi feladatokat. Zsigmond esetében kicsit más volt a helyzet: általában még az edzések előtt megcsinálta az iskolában a házi feladatot, így kevesebbet tanult együtt a szüleivel.
Zsigmond a tanulási nehézségek megoldására létrehozta a YoloAI nevű, oktatás fókuszú applikációt, ami egész nap segítségül szolgálhat a gyerekek, a szülők és a tanárok számára is. Az alkalmazás a diákok tankönyveit használja ahhoz, hogy segítsen megérteni a tanult anyagot.
Nem csak hogy megmutattuk a gyerekeinknek, de az applikáció nagy része, különösen a felhasználói felület, az ő visszajelzéseiken alapul. Megkérdeztük a srácokat, hogy szerintük hogyan lenne a legérthetőbb, és hova kattintanának a felületen. Nagyon tetszik nekik
– magyarázta az üzletember, majd hozzátette:
– Mint minden projektben, Vivi ebben is kulcsszerepet vállalt. Feleségként aktívan segít a fontos döntések meghozatalában, és rendszeresen átbeszéljük az üzleti kérdéseket, hogy közösen alakítsuk a jövőt.
Zsigmond és a csapata célja az, hogy 30 nap alatt, mindössze 10 000 dollárból felépítsenek egy 10 millió dolláros vállalkozást. A kihívásról ráadásul egy dokurealityt is készítenek. A sorozat szeptember 26-ától érhető el a YouTube-on; Magyarországon debütál, majd 50 különböző országban, 5 további nyelven is bemutatják – mindezt az AI segítségével.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.