Egy hete emlékeztünk meg a pusztító hangú jelenség, Varga Irén legfrissebb klipjéről. Akkor percenként ezer ember kattintott a sokak szerint kifejezetten kétes minőséget képviselő produkcióra. Úgy döntöttünk, megnézzük, most mi a helyzet, illetve hogy értékelik a kommentelők a látottakat/hallottakat.
Játsszunk el egy picit a számokkal! Az egyetlen dijátadón hét Grammy-t bezsebelő Billie Eilish egy évvel ezelőtt bemutatott slágere, a No Time To Die – mely az azonos című James Bond-mozihoz készült, azaz épp aktuális, hiszen mostanában mutatták be a 007-es ügynök friss kalandját – jelenleg felkerekítve 51 milliós lejátszásnál jár a YouTube-on, ami hetente nagyjából 980 ezer kattintást jelent.
Varga Irén Malumája egy hét alatt ért el közel 1,5 milliót, azaz akárhogy is nézzük, rövid távon megelőzte a világsztárt. (Természetesen nem hinnénk, hogy tartja ezt a tempót, de azért így sem rossz eredmény!)
Varga Irén dala alatt 29 ezer kedvelésre 10 ezer lefelé mutató nyilacska jut, a kommentszekciót azonban egyértelműen a kritikus hangok uralják. Úgy tűnik, őt tényleg az is ezerrel hallgatja, aki ki nem állhatja. Sőt!
– 5 évesen a Mikulástól féltem, 12 évesén az X-aktáktól, 18 évesen a vizsgáktól, most így 30 évesen azt hittem, nincs félelmetesebb, mint a mostani benzin árak, erre tessék, itt van Irénke – írja egy kommentelő rögtön a legnépszerűbb hozzászólások közt.
– Újra tudok sírni. Köszönöm! – olvasható egy másik megjegyzés.
– Köszi szépen Irénke! Beállítottam ebresztőnek, és világrekordot döntöttem! Olyan gyorsan felekeltem, hogy láttam magam aludni! – így egy harmadik.
Ilyen, amikor Wish-ről rendelsz Opitz Barbit
– reagált valaki a két énekesnő bongyor hajának távoli hasonlóságára.
– 3 éve nem tudtam a tapetát lekaparni... köszönöm, hogy ma sikerült! Végre kész a szobám!
– A szomszédok imádják.. Már el is költöztek!
Alighanem a komment-szekciót olvasgatni nagyobb élmény, mint megnézni egy egész évadot a kedvenc vígjáték-sorozatunkból.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.