A 24 éves Lourdes lett a Marc Jacobs 2021-es reklámkampányának az egyik arca, amiben az eklekticizmust és individualizmust ünneplik.
- Marc sokat dolgozott együtt Madonnával, úgyhogy teljesen magától értetődő volt, hogy őt válasszuk meg a kampányunk arcának.
Lola tökéletes megtestesíti azt a fiatalos, megalkuvást nem tűrő lelkületet, amit a márka is képvisel
- írták egy sajtóanyagban.
A kollekció része például egy kábé 110 ezer forintos színes sporttáska, egy 125 ezres pénztárca és egy 80 ezer forintos farmer sportcipő.
Madonna lányának egyébként nem ez az első modellmunkája, pózolt a Juicy Couture-nek, és
állítólag Jean Paul Gaultier egyik múzsája is volt már.
(via Page Six)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.