Kétmilliárdot költött fellépésére a Grammy-díjas sztár – mutatjuk, megérte-e

Kétmilliárdot költött fellépésére a Grammy-díjas sztár – mutatjuk, megérte-e

Super Bowl
PUBLIKÁLÁS: 2021. február 08. 15:15
Úgy néz ki The Weeknd, polgári nevén Abel Tesfaye nem bízott semmit sem a véletlenre, amikor megtervezte a Super Bowl félidei showját. A férfi 7 millió dollárt költött arra, hogy minden tökéletes legyen.
Bors

Még tavaly novemberben jelentették be, hogy The Weeknd lesz idén az, aki felléphet a Super Bowl félidei műsorában. Ezzel nem kisebb nevek mögé állt be a sorba, mint Jennifer Lopez és Shakira, akik tavaly voltak a fellépők, vagy Lady Gaga, aki 2017-ben egyszerűen berepült a stadionba.

Az köztudott már egy ideje, hogy az amerikai sportünnep fellépői nem kapnak fizetést, hiszen hatalmas a reklámértéke a műsornak, az azonban még így is igen meredek, hogy The Weeknd közel 7 millió dollárt, tehát több mint 2 milliárd forintot költött el (a személyes vagyonából) erre a 15 perces minikoncertre, aminek helyenként a hangosítása se működött. 

A járvány miatt és azért, hogy a dolgozók és a játékosok biztonságban legyenek, építettünk egy színpadot a stadionon belül, de a pályát is használjuk persze. Olyasvalamit akartunk csinálni, amit még soha ezelőtt

— nyilatkozott a 30 éves Tesfaye még a vasárnap esti Super Bowl döntő előtt. — Nagyon arra koncentráltunk, hogy azoknak a rajongóknak, akik otthonról követik a játékot és a koncertet, az egészet egy moziélménnyé varázsoljuk— tette hozzá a People magazinnak a kanadai énekes, aki mindent beleadott a műsorba: volt tűzijáték és voltak félelmetes, gézbe burkolt arcú háttértáncosok. De hogy mindez megért-e kétmilliárdot, azt nehéz eldönteni...

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.