Jakupcsek Gabi az élete nagy részét autóban tölti, pont úgy, mint a világon milliónyi nőtársa. Ezért pontosan tudja, mi a probléma azzal, hogy férfiak tervezik a járműveket férfiaknak. A törésteszteknél például férfi testalkatú babákat ültetnek a kocsikba, a légzsákok még véletlenül sem illeszkednek egy 150 centis nő anatómiájához. Ez azt jelenti, hogy egy karambolban egy alacsony nő sokkal több és súlyosabb sérülésnek van kitéve, mint a férfi vezetők.
– Iszonyú sokat utazom, most például a Megúszhatatlan című könyvemmel járom az országot – mondja a Borsnak a Jakupcsek Plusz című, ATV-n futó műsor házigazdája. – A városban is a napjaim nagy részét volán mögött töltöm, ülök a dugóban, két három órát utazom a munkahelyem és az otthonom között. Gyakorlatilag a kocsiban élek. Baromira bosszant, hogy a nőkre nem gondoltak a tervezők, maximum a színek tekintetében, és lássuk be, hogy a nőknek tervezett színes autókat általában gyenge motorral szerelik fel. Pedig én szeretem a bikaerős kocsikat! – mondja Gabriella.
Jakupcsek Gabi nem viccel, amikor azt mondja, hogy szívesen lenne tesztelő bármelyik autómárkánál, hogy a tapasztalatait latba vetve jobban a nőkre formálhassák a kocsikat.
– A műsoromban viccesen jegyeztem meg, de halálosan komoly, hogy a belső világítás nagyon gyenge, nem lehet rendesen sminkelni a parkolóban, ha éppen ott van rá idő. A gyereküléseket nehéz betenni, a kicsik lába mindenhova beakad. Magas sarkúban lehetetlen a gázpedált huzamosabb ideig nyomni, szóval van itt számos olyan kérdés, amit szerintem a praktikus női agy jobban tudna optimalizálni, mint egy projekt szinten gondolkodó férfi. Izgat engem ez a dolog, ezért nem jönnék zavarba, ha tényleg felkérnének egy ilyen munkára.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.