Sándor Szandrának, a Nanushka márka tervezőjének és tulajdonosának sikerült az, ami minden divattervező álma: neve és ruhái ismertté, közkedvelté váltak a legismertebb sztárok körében is. A fiatal tervező kreációit csak a múlt hónapban olyan nagy nevek választották, mint Kendall Jenner vagy Dua Lipa.
Kendall Jenner a világ egyik leghíresebb médiaszemélyisége, Istagram-oldalát 94 millió ember követi, míg Dua Lipa az egyik legfoglalkoztatottabb énekesnő ma a világon. Minden, amit viselnek, meghatározóvá, terndivé válik az egész világon. Kendall Jenner júliusban a magyar divattervező 2018-as Pre-Fall kollekciójának Bao névre elkeresztelt, pöttyös ruháját választotta a közös családi fotóra, míg Dua Lipa egy hétköznapi viseletben mutatta meg magát Nanushkában, ő is egy pöttyös darab mellett tette le a voksát, amit egy sima farmerrel kombinált. Sándor Szandra ruhái elvarázsolták a világsztárokat. Legyen szó hétköznapi vagy elegáns megjelenésről, szívesen bújnak a magyar márkájú ruhákba. Ez a siker pedig nem csak a márkának és a tervezőnek, de Magyarországnak is ismertséget ad. Több millióan szeretnék tudni, ki az a fiatal tervező, és honnan jött, akit a legismertebb celebek is szívesen választanak.
Százezer feletti megrendelés
A Nanushka márka sikere mögött a GB Partners által kezelt Exim Növekedési Alap áll. Az alap 2016. végi befektetése óta ugyanis a márka 60-ról 200-ra növelte a nemzetközi viszonteladói számát, míg 2016-ban 18 000 darab ruhát értékesített, 2018-ban a jelenlegi megrendelési állomány mellett ez a szám meghaladja a 100 000 darabot.
Those Nanushka Vacay moments...ð¥ Tiffany rocks Pre-Fall collectionâs Penelope dress Shop now at: http://fal.cn/VV9D
Posted by Nanushka on Friday, August 10, 2018
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.