Sikerrel indította az évet a TV2

Sikerrel indította az évet a TV2

TV2
PUBLIKÁLÁS: 2018. január 04. 18:52
<p>Az év első hetében sikert sikerre halmoz a TV2, de ezt nemcsak a főcsatornáról, hanem a teljes portfólióról is elmondhatjuk. A Piramis és a Pénzt vagy éveket! bravúros eredményének köszönhetően szárnyal a TV2. </p>
Bors

A verseny 2017-ben egyértelműen erősödött a két vezető portfólió között, mi sem mutatja ezt jobban, mint az, hogy a TV2 Csoport kábelcsatornái decemberben már megelőzték az RTL csatornákat. A 2016 nyarán indult nagyszabású fejlesztés óta először 2017 decemberében sikerült a hónap legnézettebb kábelportfóliója címet elnyerni. (18-59, teljes nap). Az eredmény azért is kimagasló, mert miközben nagyrészt csökkenés jellemezte a piacot, az elmúlt évben a TV2 kábelcsatornáinak sikerült növekedést elérni. A TV2 pedig legnagyobb versenytársával ellentétben meg tudta állítani a csökkenő tendenciát, hiszen 2017-ben megtartotta az egy évvel korábbi közönségarányát.

Külön büszkeség, hogy decemberben a Mozi+ volt a harmadik legnézettebb csatorna a magyar televíziós piacon. (5.1 SHR%/, 18-59, teljes nap) Nemcsak a kábelportfólió, a TV2 is javított eredményén, míg 2016 decemberében 6,9%-os átlagos közönségarányt hozott (18-59, teljes nap), tavaly decemberben már 9,1%-ot teljesített. A fentieknek köszönhetően a TV2 Csoport (23,1 SHR%) és az RTL Csoport (24,6SHR%) között a különbség 2017 decemberében már csak 1,5 százalékpont volt. (18-59, teljes nap). 

2018 első munkanapjával indult az új műsorrend a két nagy kereskedelmi csatornán. A TV2-n 19 órától A Piramis, majd azt követően a Pénzt vagy éveket! vetélkedők szórakoztatják a nézőket. Mindkét sajátgyártású műsor elsöprő sikert aratott, a kiemelt célcsoportokban: 18-49, 18-59, 4+ műsorsávjukban nem találtak legyőzőre. Az elmúlt napok tehát egyértelműen a TV2 sikerét hozták. Mind a teljes napon, mind főműsoridőben a TV2 megelőzte az RTL Klubot (18-49,18-59, 4+). Főműsoridőben a 18-59-es korcsoportban és a teljes lakosságban a TV2 Csoport áll az élen. 

„A TV2 Csoport hosszú távon építkező stratégiája már szállítja az eredményeket. A 2016 nyarán indított kábelportfólió fejlesztés eredményeként, az alacsonyabb lefedettség ellenére is 2017 decemberében a TV2 kábelcsatornáinak sikerült megelőzni az RTL csatornákat. A TV2 új programstratégiája is beérni látszik, mert az őszi erősödő verseny után az év eleji struktúra gyorsan a nézők kedvencévé vált. A TV2 egész napban és főműsoridőben is legyőzte eddig az RTL Klubot (18-49,18-59,4+). Hamarosan további újdonságokra számíthatnak a nézők.„ – tette hozzá Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.