Ritkán szokott ehhez hasonló véleményeket megfogalmazni Facebook-oldalán, most viszont kemény kritikával illette a Hálószobatitkok műsorvezetője az egyik fehérneműmárka reklámját: azon ugyanis - Barbi szerint - egy 12 éves lányka várja szexi fehérneműben, erőteljes sminkben, egy gyűrött ágy szélén ülve a szerelem ünnepét.
"Csak az jut eszembe, hogy èn az ő korában - ami lehet úgy 12 -, szexis fehérnemű helyett még cicás trikót hordtam, és szemérmesen takargattam magam az öltözőben tesi óra előtt. (...) Tudom, tudom, nagyon más világot élünk ma. A lányok korábban érnek - vagyis próbàljàk azt sugallni, hogy ők már mindent tudnak az életről. Iszonyú kàrosak ezek a reklámok, amik teljesen egyértelműen hatást gyakorolnak. Hisz ez a cèljuk. Olyasmibe űzik a nyitott, fogèkony gyerekeket, amivel ők nem tudnak mit kezdeni, amit nem is értenek. Emiatt is kezdik olyan korán a szexuàlis életet, amitől aztán sok esetben megrèmülnek, és gyorsan ki is égnek" - írja, és bizony posztja alatt sorakoznak a vele egyetértő kommentek.
Nem tisztünk megítélni, valójában hány éves lehet a fotón látható modell, az azonban tény, hogy az összkép valóban nem egy érett nőt, sokkal inkább egy ifjú lánykát sugall - bármilyen erőteljesen is legyen kisminkelve, és bármit is adjanak rá.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.