Siker vagy bukás az új Frizbi? Döntsön Ön!

Siker vagy bukás az új Frizbi? Döntsön Ön!

Frizbi
PUBLIKÁLÁS: 2016. október 13. 20:15
Bors

Hajdú Péter ünnepli magát: Facebook oldalán azt írta, sikeres volt a műsora, az Esti Frizbi új helyén, az ATV-n. "Örömmel jelentem hogy az Esti Frizbi a felnőtt lakosság körében 5 százalék, a tv előfizetők között 18+ban 5,4 százalék. Az elért közönség 519.681 fő volt, a teljes adás alatt a nézőszám pedig 203.189. Az atv legnézettebb műsora volt vasárnap este" - lelkendezett.

Ám mások máshogyan értelmezik a Hajdú által írt adatokat: nem történik más, minthogy folytatódik Hajdú Péter vesszőfutása, miután száműzték a TV2-ről. Ezek szerint hiába volt az óriásplakátokkal is megtámogatott reklámkampány, a Frizbi egyáltalán nem volt sikeres. A BorsOnline a hivatalos nézettségi adatokat hívta segítségül. Ezek szerint az a bizonyos félmillió fölötti nézettség igaz is volna, de nem mérvadó: ez a szám ugyanis tartalmazza azokat is, akik csak egyetlen pillanatra kattintottak a műsorra. Ráadásul az adatokból kiderül: a kereskedelmi célokból is fontos 18-49 évesek korcsoportjában (azaz a fő korcsoportban) a nézettség alig 1,1 százalék volt, ami azt jelenti, hogy mindössze huszonegyezer néző volt kíváncsi rá.

Ünnepelni tehát ebből a nézőpontból nincs sok oka. Ebből pedig az is következik, hogy nem döntött rosszul a TV2 vezetése, amikor nem hosszabbította meg Hajdú Péter cégének szerződését.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.