Zuckerberg kutyája lenyomja Lévai Adri melleit

népszerűség
PUBLIKÁLÁS: 2015. december 01. 04:20
Cuki kutya és szép nő – jól bevált recept a sikerhez. Úgy tűnik, a régi mondás ma is működik, legalábbis ezt mutatja a legnépszerűbb magyar Facebook-felhasználók listája.
H. Á.

Bármilyen furcsa ezt leírni, korunk leghíresebb magyarja alighanem egy négylábú, fehér pulikutya.

Mark Zuckerberg és felesége 2010-ben szerezte be magának a Beast (Fenevad) névre hallgató ebet. A Facebook alapítója három évvel később nejével Magyarországra is ellátogatott egy pulitenyészetre, mert kíváncsiak voltak, milyen egy fekete puli. Beastnek egyébként 2,2 millió rajongója van.

 

Monday morning.

Szerző: Beast2014. július 14.

 

A második helyen Lévai Ad­rienn egykori playmate áll: neki közel kétmillió követője van. Sokan meglepődnek ezen, de a modell egyszerű magyarázatot adott nekünk.

 

Monday Chill with Darth Vader

– Nagyon sok külföldi munkám van, így rengeteg külföldi rajongóm van. A legtöbben – 231 ezren – az Egyesült Államokból követnek. Ezután Mexikó, India, Pakisztán és Brazilía következik, csak azután Magyarország. 80 ezerrel. Egy venezue­lai Playboy-sorozatom után például 150 ezer új követőm lett – árulta el nekünk Adri, aki arról is híres, hogy rendszeresen megünnepli melle születésnapját. Posztjai ennek megfelelően leginkább mellben erősek.

– Ha mást osztok meg, senkit sem érdekel. Ráadásul főleg az amatőr szelfikre buknak: egy profi címlapképre pár ezer lájkot kap, míg egy félhomályos mobilos szelfi akár hetvenezret is – teszi hozzá.

Harmadik helyen Schobert Norbi és Rubint Réka áll: ketten együtt 1,7 millió rajongóval rendelkeznek. A fitneszguru házaspárnak külön-külön is impozáns számú követője van, Norbinak 964, Rékának 727 ezer.

Őket két fiktív karakter követi: Tibi atya egy „fiktív, humbákföldi lecsúszott pap”, aki a Facebook egyik legnépszerűbb megmondóembere, míg a Túró Rudi többszázezres népszerűsége nem szorul különösebb magyarázatra. 

A magyar politikusok népszerűsége nagyjából lefedi pártjaik népszerűségét. Orbán Viktor már a 2010-es kampányban is aktívan használta a közösségi oldalt. Egy ízben azzal dicsekedett később: a Facebookon nyerte meg kétharmaddal a választásokat.

1. Orbán Viktor (miniszterelnök): 447 ezer
2. Vona Gábor (Jobbik elnöke): 263 ezer
3. Mesterházy Attila (MSZP-s politikus): 217 ezer

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.