Celeb

Dildó-reklámarcnak kérték fel az ifjú sztárt

Bors

Létrehozva: 2015.10.26.

Justin Bieber egy komolyabb összegért házilag elkészíthető műpéniszeket reklámozhatna.

Egy dildó-gyáros nem kisebb sztárt szemelt ki termékei reklámozására, mint az idei MTV Europe Music Awards abszolút befutóját, a 21 éves Justin Biebert. Az persze nem teljesen világos, hogy a Clone-A-Willy fantázianevű szexjátékszer forgalmazója miért gondolta úgy, hogy a tinilányok bálványa számára a legjobb reklámarc, az azonban bizonyos, hogy a vállalat nem csak az énekes menedzsmentjének, de több médiának is elküldte 1 millió dolláros ajánlatát.

Azaz ne lepődjünk meg, ha a sztár a következő dalában arról énekel majd, milyen jó szerelmünk szerszámát műpéniszként is birtokolni - erről szól ugyanis a “csináld magad” szellemben piacra dobott Clone-A-Willy. A Huffington Post értesülései szerint Justin Bieber még nem reagált az üzleti ajánlatra.
 

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek