Egy dildó-gyáros nem kisebb sztárt szemelt ki termékei reklámozására, mint az idei MTV Europe Music Awards abszolút befutóját, a 21 éves Justin Biebert. Az persze nem teljesen világos, hogy a Clone-A-Willy fantázianevű szexjátékszer forgalmazója miért gondolta úgy, hogy a tinilányok bálványa számára a legjobb reklámarc, az azonban bizonyos, hogy a vállalat nem csak az énekes menedzsmentjének, de több médiának is elküldte 1 millió dolláros ajánlatát.
Azaz ne lepődjünk meg, ha a sztár a következő dalában arról énekel majd, milyen jó szerelmünk szerszámát műpéniszként is birtokolni - erről szól ugyanis a “csináld magad” szellemben piacra dobott Clone-A-Willy. A Huffington Post értesülései szerint Justin Bieber még nem reagált az üzleti ajánlatra.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.