Alig lehet ráismerni a lepukkant, a fáradtságtól szürkés színű, karikás szemű örömlány, Vera szerepében a gyönyörű színésznőre.
A csákvári tartalék reptéren forog harmincnégy napon át a Kút című film, amit Gigor Attila – az ő nevéhez köthető A nyomozó és a Terápia – írt és rendez.
A történet egy benzinkútnál játszódik, ahol ott reked négy örömlány, aki Svájcba utazik dolgozni.
– Ez a második prostiszerepem. Az Újszínházban a Keleti pu című darabban játszottam már utcalányt, Nagy-Kálózy Eszterrel – meséli Pokornyi Lia, majd arról beszél, mennyire nem közhelyes a karaktere.
– Rajtam, a ruhámon nem látsz semmi különöset. Míg Vera nem jut ki, ugyanolyan életet él, mint bárki más. De Svájcba tartunk, ez a munkánk, csak itt ragadtunk a kúton. Verának van egy gyereke, pénzt kell keresnie. Mindegyikünknek más a motivációja. Fenn kell tartani magunkat. A kérdés az, meddig lehet ezt büntetlenül csinálni. Meddig lehet gyötörni a testet, a lelket? Rajtam már látszik, hogy „összekoszolt” az élet.
Kurta Niké, aki karakterében egyszerre testesíti meg a szűziességet és a vadságot, szintén nem először bújik prostiszerepbe.
– Nem ez az első, és nem ez az utolsó – neveti el magát Niké. Már meg sem lepődtünk, amikor kiderült, hogy Trokán Nóra a főiskolás vizsgafilmjében szintén szajhát alakított.
– A karakterem erős, határozott személyiség, minden lepereg róla, az élet megkeményítette. De ha sikerül a páncélja mögé nézni, kiderül, hogy ő is érző, érzékeny nő – mondta lapunknak új szerepéről Trokán Nóra.