A csákvári tartalék reptéren forog harmincnégy napon át a Kút című film, amit Gigor Attila – az ő nevéhez köthető A nyomozó és a Terápia – írt és rendez.
A történet egy benzinkútnál játszódik, ahol ott reked négy örömlány, aki Svájcba utazik dolgozni.
– Ez a második prostiszerepem. Az Újszínházban a Keleti pu című darabban játszottam már utcalányt, Nagy-Kálózy Eszterrel – meséli Pokornyi Lia, majd arról beszél, mennyire nem közhelyes a karaktere.
– Rajtam, a ruhámon nem látsz semmi különöset. Míg Vera nem jut ki, ugyanolyan életet él, mint bárki más. De Svájcba tartunk, ez a munkánk, csak itt ragadtunk a kúton. Verának van egy gyereke, pénzt kell keresnie. Mindegyikünknek más a motivációja. Fenn kell tartani magunkat. A kérdés az, meddig lehet ezt büntetlenül csinálni. Meddig lehet gyötörni a testet, a lelket? Rajtam már látszik, hogy „összekoszolt” az élet.
Kurta Niké, aki karakterében egyszerre testesíti meg a szűziességet és a vadságot, szintén nem először bújik prostiszerepbe.
– Nem ez az első, és nem ez az utolsó – neveti el magát Niké. Már meg sem lepődtünk, amikor kiderült, hogy Trokán Nóra a főiskolás vizsgafilmjében szintén szajhát alakított.
– A karakterem erős, határozott személyiség, minden lepereg róla, az élet megkeményítette. De ha sikerül a páncélja mögé nézni, kiderül, hogy ő is érző, érzékeny nő – mondta lapunknak új szerepéről Trokán Nóra.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.