Félelmetesen kihasználja a technika nyújtotta lehetőségeket Christopher Nolan új filmjével. A Csillagok között néhol bukdácsoló történettel, de bámulatos látványvilággal száguld a mozikban.
Valódi űreposzt álmodott vászonra a Batman-trilógia rendezője, Christopher Nolan. Korunk egyik legnagyobb hollywoodi alkotója egy teljesen új dimenzióba repíti nézőit a Csillagok között című filmmel.
A Matthew McConaughey főszereplésével készült mozi története szerint a Föld lassan lakhatatlanná válik, ugyanis a kukoricán kívül már semmi sem terem meg rajta. Egy újonnan felfedezett fekete lyukon át azonban egy távoli galaxisba lehetne menekíteni az emberiséget. Ehhez azonban arra van szükség, hogy egy csapat bátor asztronauta – élükön McConaughey-val – felfedezze a három kijelölt bolygót és megállapítsák, melyik lakható közülük.
Az űrutazás, illetve az új bolygók felszíne varázslatos látvánnyal tárul a nézők szeme elé, szinte beleborzong az ember a gyönyörűségbe a képeket nézve. A történet viszont néhol úgy bukdácsol, mint a repülő a turbulenciában, ennek ellenére kijelenthetjük: a Csillagok között biztonságosan landol a végén.
A film érzelmi húrokat penget a háttérben. Ugyanis a fekete lyukon átlépve az idő teljesen másképp telik, mint a Földön. Ami tehát McConaughey-éknak és a legénységnek néhány óra, az a Földön a hátrahagyottaknak – a főhős családjának – több évtized. Ezt a félelmetes távolságot pedig kifejezetten jól használja ki a sztori.
Az egyik fő szálon, az apa-lánya kapcsolaton keresztül eléggé sokkoló fokozatra járatják a drámát az alkotók. Maga a színész is elmondta, hogy ezeket a jelenetek igencsak megviselték, hiszen ő a forgatások miatt néhány hétre sem szívesen hagyná hátra családját, nemhogy évekre.