Már a mellével is pénzt keres Liptai

melltartó
PUBLIKÁLÁS: 2014. szeptember 12. 05:10
Fehérnemű reklámarca lett Liptai Claudia. A TV2 sztárja a Borsnak elmondta, fontos számára, hogy reggelente belenézve a tükörbe, szeresse magát. Ez sokszor olyan kis dolgon múlik, mint egy jó melltartó.
Tukacs Tekla

Nincs oka panaszra Liptai Clau­diának: több show-ban szerepel, fürdik a népszerűségben, egy saját ruhakollekció és alakformáló body után egy 128 esztendős női fehérneműmárkához is az arcát adta. A TV2 népszerű műsorvezetője Tatár Csillával és Ábel Anitával közösen szerződött le a világcég reklámkampányához, melyben mindhárman szakértői szemmel és tabuk nélkül beszéltek a nők számára néha kínos kérdésről: milyen a tökéletes melltartó?

– Amióta az eszemet tudom, a testem mindig különbözött az átlagtól, így a melltartóvásárlás is bonyolult feladatnak bizonyult, hiszen nem elég, hogy valami elöl jól mutat. Ha rossz a fazon, annyi röcc gyűlik össze a hátamon, hogy hátul is lesz mellem – viccelődött Clau, aki a Borsnak elmondta, kizárólag olyan termékek népszerűsítéséhez adja az arcát, melyek maximálisan megfelelnek az igényeinek. Több mint húsz­éves pályafutása alatt rengeteget változott, ízlésben és stílusban egyaránt. Az egykor gömbölyded színésznőből mára sze­xi nő lett, aki tisztában van adottságaival és azokat tökéletesen ki is használja.

– Számomra a legfontosabb az önazonosság, hiszen csak akkor tudok hiteles lenni, ha magam is elégedett vagyok a termékkel, amit használok. Több mint harminc éve hordom a mellem, és lényeges, hogyha reggel fehérneműben belenézzek a tükörbe, szeressem magam, és természetes legyen a megjelenésem. Az évek során megtanultam hinni önmagamban és a céljaimban még akkor is, ha olykor szinte lehe­tetlennek tűnnek – vallotta lapunknak Claudia, aki büszkén mutatta be kedvenc melltartóit a nagyközönségnek.

Három nő, három karakter

Tatár Csilla, Ábel Anita és Liptai Claudia – nem véletlen, hogy a világmárka őket választotta hazai képviselőnek: mindhárman különböző karakterek más-más alkattal.

– Mindannyian a dolgozó női nemet képviseljük, akik számára fontos a kényelem és a természetesség. Claunak saját kollekciója, Csillának divatblogja van én pedig a családanyát személyesítem meg – mondta mosolyogva Ábel Anita.

Kárász odavan a bugyikért

A sajtótájékoztató házigazdája Kárász Róbert volt, aki bevallotta: rendszeresen vásárol ruhákat kedvesének, Rózának.

– Imádom a női fehérneműket, és szerencsére tökéletesen el tudom találni, mi áll jól a páromnak, így amikor csak tehetem, meglepem egy szép csipkecsodával – árulta el Robi, akinek titkos vágya, hogy valaha saját fehérneműüzletet nyisson. 

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.