Korda György ritkán adja arcát reklámkampányhoz, de vállalja a népszerűsítését, ha szívügye a termék. Új hirdetése szó szerint az: egy halolajból készült szívvédő kapszulának csap hírverést.
Korda György az egyik legnagyobb gyógyszergyártó vállalat halolajból készült szívvédő készítményének lett a reklámarca. Az énekesnek egyébként semmi gond a ketyegőjével, saját bevallása szerint élete eddigi 75 éve alatt csak a nők miatt fájt a szíve.
– Az a reklámfilm alapja, hogy szívvel játszom – mármint a pókert. Szívemből énekelek – mármint dalokat. És szívemből szeretek – mármint Klárikát. Erre a nagy szívemre meg a halolajból készült kapszulával vigyázok. Ezt kellett megcsinálni úgy, hogy azért kitűnjön a reklámok sokasága közül. Egyszerre törekedtünk bizonyos fajta könnyedségre, és a témához illő komolyságra.
Gyuri bácsi még ebben a nyúlfarknyi szerepben is tökéletességre törekedett, és büszke az eredményre.
– A legnagyobb dicséret számomra az volt, hogy valaki azt mondta, olyan természetesre sikerült a reklám, mintha otthon, a családban beszélgetnének velem. Ez bizonyíték, hogy egy reklám lehet ízléses és egyben figyelemfelkeltő. Nem könnyű dolog ám! – magyarázta elégedetten Korda, aki nemcsak az általa említett reklámfilmben tűnik fel, hanem a szívvédő készítményt népszerűsítő plakátokon és egyéb hirdetésekben is.
– Ez egy nagyszabású kampány lesz, mert fontos a megelőzés. Ez nem egy szívbetegségre felírható gyógyszer, hanem étrendkiegészítő, amellyel jó állapotban lehet tartani a ketyegőt. Én magam is rendszeresen szedem. Hál’ istennek a szívemmel még nem volt semmi bajom. Nem is akarom, hogy legyen. Egy párszor ugyan összetörték, de kiválóan szuperál – tette hozzá mosolyogva.