Már a nagy siker előtt megérezték, nem csak a lemezboltokban és slágerlistákon lehet majd sikeres Conchita Wurst: egy nappal Eurovíziós győzelme előtt ugyanis egy reklámügynökség szerződést írt alá egy osztrák kolbászgyártóval. Ráadásul ugyanezen a napon le is védették a Conchita kifejezést a kolbásztermékekre.
A német szabadalmi és védjegyirodában május 12-én nyilvántartásba vették a kérést, most még vizsgálat és elbírálás alatt van. A gyár neve egyelőre nem publikus, egy dolog biztos, Conchita kolbászáért sokan rajonganak, így nem kérdés, hogy akadnak majd szép számmal olyanok is, akik mélyen a zsebükbe nyúlnak érte.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.