Negyven esztendősen is szuper testtel jelent meg a kultikus bikini-különkiadásban a szupermodell.
Az arcvonásai érettebbek, de a testén meg sem látszik, hogy elmúlt 16 év azóta, hogy a neves amerikai sportmagazin, a Sports Illustrated címlapján először nézett csábítóan az olvasók szemébe a német származású topmodell, Heidi Klum.
A szépség most 40 éves, de még többet is megmutat magából: akkor egyrészes fürdőruhában, most merész mikrobikiniben állt a lencse elé, hogy beszerkesszék a magazin jubileumi, 50. fürdőruha-különkiadásába. Az évenként megjelenő különszám kultikus kiadvány a sportrajongó férfiak körében.
Heidi négy gyerek édesanyja (a legkisebb 4, a legidősebb 9 éves), és tele van a határidőnaplója, mégis minden nap tréningcipőt húz, és futni indul két német juhászával, Max-szal és Freddy-vel a hollywoodi dombokra. „Úgy érzem magam a legjobban, ha aktív vagyok” – vallja. Személyi edzőjével így hetente ötször boksztréningeket vesz, sprintel és hasformáló programokat is csinál – írja a Bild.
16 esztendővel ezelőtt a címlapon – számítógépes háttérképek ezreit gyártották belőle a kilencvenes évek végén