Celeb

Rod Stewart: összement a péniszem

Bors

2013. május 14. kedd 21:45

A 68 éves énekes bevallotta, hogy szteroidok szedésével próbálta rendben tartani hangszálait, és teljesen függővé vált a szertől, pedig mellékhatásai elég kínosak.

Rod Stewart egy interjúban vallott arról, milyen súlyos szteroidfüggőségtől szenvedett a nyolcvanas években. Az énekes állandóan bedagadt torka és hangszálai miatt kezdte szedni a szert, ám végül már képtelen volt leállni, még akkor sem, amikor súlyos mellékhatásokat tapasztalt, írja a Female First.

- A szteroidoktól felpuffadsz, nem tudsz aludni, és ingerült leszel - meséli a skót rocksztár, aki azt is bevallotta, egy alkalommal belső vérzése lett, miután a drog miatt kilyukadt a gyomra, ráadásul hallucinált is. Ám ami ennél is rosszabbul érintette a nőfalóként elhíresült énekest, az a pénisze összezsugorodása volt.

Rod azóta nagyon ritkán vesz magához szteroidot, állítása szerint évente egyszer, amikor nagyon kikészül a hangja.

További cikkek

Szakítás

Horváth Gréta édesanyja megható vallomása: „Örülök, hogy az édesanyád lehetek”

Exatlon

Monoki Lehel számára a legnagyobb próbatétel a szerettei hiánya

Ez is érdekelhet

life.hu

Intim fotót tett közzé Csuti - Vajon készítette a képet?

metropol.hu

Hihetetlen dolgot fedezett fel az ufószakértő a Marson – Fotó!

life.hu

Tápai Szabina megszólalt: "A mi házasságunk egy óriási hullámvasút"

szoljon.hu

Rangos díjakat adtak át a kultúra napi gálán Szolnokon

origo.hu

Döbbenetes mennyiségű édesvíz került az óceánba egy jéghegy miatt

vg.hu

Egy nap alatt több mint kétmillió új fertőzöttet azonosítottak

ripost.hu

Fergeteges lesz a lovaglópóz ettől a pikáns trükktől

nemzetisport.hu

MU: Fabrizio Romano így vélekedik C. Ronaldo távozási szándékáról

origo.hu

26 évesen meghalt az Oscar-díjas színésznő egyetlen fia, éppen a születésnapján