Egy reklámfilm-válogatás során kiderült, Bereczki Zoltán hazánk legismertebb fiatal előadója. Így termékei mellett az ő népszerűségét erősíti tovább egy látszerész cég, amely több száz ezret fizetett a színész-énekes életnagyságú fotójáért.
Sokak szerint az elmúlt időszak legjobban sikerült reklámja lett az egyik látszerész cég új kisfilmje, amiben Bereczki Zoltán játssza a főszerepet, pontosabban papír mása. A történet egy lemezboltban kezdődik, ahol egy – mint később kiderül – gyengén látó nő válogat a CD-k között, Bereczki korongját keresve.
Épp rátalál a lemezre, amikor megpillantja az „igazi” énekest, vagyis annak egy papírmasé figuráját. Mivel nem tudja megkülönböztetni a kettőt, vérbeli rajongóként lerohanja és ledönti a lábáról. Sokan azt hinnék, hogy a humoros kisfilmet direkt Zolira írták, pedig közel sem így történt. Egy külföldi rendezô vezette a válogatást, első körben a Google internetes keresőbe írtak neveket. Akinél legalább kétszázezer találat volt, az mehetett az első tárgyalásra.
– Úgy tudjuk, több férfi előadó menedzsmentjét megkeresték – meséli Bereczki menedzsere, Ferenczi Orsolya. – Prezentálni kellett az előadóról, meghallgatták a dalait, amiket írt, amit neki írtak és elénekelt, megnézték, miben működött közre. Első körben a keresőbe írták a nevét, megnézték, hány találatot ad ki, mennyi kép van róla a neten, hány követője és rajongója van a Facebookon.
A Bors információi szerint a reklámszerepre Király Viktor és Caramel is esélyes volt egészen addig, amíg azt nem mérték össze, hogy ki adott el több lemezt.
– Zoli és Dóri minden lemezeladási rekordot megdöntött, így lehet, hogy ez befolyásolta a döntésüket. Persze az is elvitathatatlan, hogy Zoli sokkal régebb óta van a szakmában, mint két kiváló fiatal kollégája – mondja a menedzser, majd a kérdésre válaszolva hozzáteszi.
– Természetesen ügyfele sokkal nagyobb gázsit kapott volna akkor, ha élőben is szerepel a reklámban. Mivel csak a fotója jelenik meg, így szerényebb az összeg.
Lapunk úgy értesült, hogy Bereczki Zoltán több százezret kapott a szereplésért, és még valamennyi jogdíj is üti a markát, hiszen a reklám alatt is az ő dala csendül fel.