Csodákat ígérő krémek reklámarcának kérte fel a színésznőt egy cég. A kritikusok szerint nem a kencéknek, sokkal inkább az orvosoknak köszönheti üde arcbőrét a színésznő.
Még piacra sem dobták, de máris darabokra szedték a kritikusok azt az arckrémet, melynek reklámozására Jennifer Anistont kérte fel egy cég. A New York Post a napokban közölte, a színésznő és az Aveeno a napokban egy 10 millió dolláros (2 milliárd forintos) szerződést írt alá.
- Jennifer Aniston üde és természetes megjelenése passzol a cég bőrápolási termékeihez, megtisztelő, hogy az Aveeno családban üdvözölhetjük - mondta a cég illetékese.
S bár a színésznő tehetségét és szépségét mind a szakma, mind a nézők elismerik, ahhoz azonban - a kritikusok szerint - kétség nem fér, hogy nem a krémeknek és adottságainak köszönheti, hogy a koránál jóval fiatalabban néz ki.
- Fiatalos bőrét sokkal inkább a plasztikai sebészeknek, mint a krémeknek köszönheti - állítják.