Óriásplakátokon hirdeti vadonatúj vállalkozását Bochkor Gábor és Boros Lajos. Bumeráng című hetilapjuk pénteken kerül az újságárusokhoz, és két igazi sztárt választottak interjúalanyuknak a lapban: saját magukat. Így két legyet ütnek egy csapásra: megtöltik a lapot, és saját személyüket is reklámozzák. Minderről Boros Lajos kotyogott ki titkokat a legnagyobb közösségi portálon.
„Kellett válaszolnom tizenöt kérdésre a Bochival kapcsolatban, és persze neki is kellett válaszolnia ugyanazokra. Kicsit sistergősre sikerültek a válaszaim, de a tapasztalatok szerint Bochi jól bírja. Na, majd pénteken olvasható lesz. Izgulok. Igaz, gruppenszex volt, de valahol mégis csak az én gyerekem is, ami kijön a nyomdagépből. Ha nem tetszik, ne mondd, hogy Tiszta apja!” – írta Lali király, korábban pedig egy képet is mellékeltek, amelyen a címlapfotót választják ki az első lapszámhoz.
Azt nem tudni, miben lesz más a megjelenő lap, mint az eddigi bulvár hetilapok, az egykori rádiósok azonban azt már elárulták: természetesen azon is dolgoznak, hogy az éterben is visszatérhessenek. Sokakat meglepett, hogy a folyamatosan szűkülő nyomtatott lappiacra kíván betörni az egykori rádiós csapat. Ugyanakkor az egykori ügyfeleknek, hirdetőknek, cégeknek így ismét hirdetési felületet tudnak biztosítani. Bochkort és Borost hiába kerestük az üggyel kapcsolatban, nem kívántak nyilatkozni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.