Ki hitte volna, hogy van, amikor a szexiség hátránynak számít. Rihanna szereti kitenni, amit kell, de most lehet, hogy ráfázott. Tavaly a Nivea nemzetközi reklámkampányában szerepelt, amely egymilliárd eurós költségvetéssel indult, idén azonban a cég túl szexisnek találta Rihannát, ezért megköszönve eddigi fáradozásait kirúgták – írta a Mirror magazin.
Rihannát viszont nem nagyon izgatta a kozmetikai óriás véleménye. Hű maradva önmagához és szokásos megjelenéséhez, ismét dekoltázst villantott a Twitteren. Összenyomva kebleit megmutatta, mennyire szeret önfeledten bulizni.
„Némiképp meglepő, hogy egy olyan cég, mint a Nivea, amely reklámjaiban a család, bizalom, szavahihetőség hármas egységére helyezi a hangsúlyt, épp Rihannát válaszotta reklámarcaként” - fejtette ki Stefan Heidenreich a Nivea új vezérigazgatója, aki azonnal javasolta, hogy az "ápolt bőr egy életen át" szlogenje ezentúl ne az énekesnő nevéhez fűződjön. Lehet, hogy nem ártott volna, ha egy kis krémmel elhomályosítja a tekintetét, mivel Rihanna bőrével semmi gond.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.