A Nivea legújabb kampányában már nem szerepel az énekesnő. Azért búcsúztak el tőle, mert szexisége túlnőtt a cégfilozófián.
Ki hitte volna, hogy van, amikor a szexiség hátránynak számít. Rihanna szereti kitenni, amit kell, de most lehet, hogy ráfázott. Tavaly a Nivea nemzetközi reklámkampányában szerepelt, amely egymilliárd eurós költségvetéssel indult, idén azonban a cég túl szexisnek találta Rihannát, ezért megköszönve eddigi fáradozásait kirúgták – írta a Mirror magazin.
Rihannát viszont nem nagyon izgatta a kozmetikai óriás véleménye. Hű maradva önmagához és szokásos megjelenéséhez, ismét dekoltázst villantott a Twitteren. Összenyomva kebleit megmutatta, mennyire szeret önfeledten bulizni.
„Némiképp meglepő, hogy egy olyan cég, mint a Nivea, amely reklámjaiban a család, bizalom, szavahihetőség hármas egységére helyezi a hangsúlyt, épp Rihannát válaszotta reklámarcaként” - fejtette ki Stefan Heidenreich a Nivea új vezérigazgatója, aki azonnal javasolta, hogy az "ápolt bőr egy életen át" szlogenje ezentúl ne az énekesnő nevéhez fűződjön. Lehet, hogy nem ártott volna, ha egy kis krémmel elhomályosítja a tekintetét, mivel Rihanna bőrével semmi gond.