A törvény értelmében a 60 napot meghaladó tartozás fennállása esetén kapcsolják ki a szolgáltatást. Bálint Attila azt állítja, nem találkozott senkivel a szolgáltatótól, és nem írt alá semmit.
Mint arról a Bors beszámolt, Bálint Antónia édesapja, Attila azt állítja, hogy aláhamisították aláírását arra a két szerződésre, amely arról szólt, hogy átszerződött a Főgáztól a Tigázhoz. Százhetvenezer forintos számlát akarnak behajtani rajta, és kikapcsolni a gázt, mivel Toncsi apukája nem hajlandó fizetni azért a szolgáltatásért, amelyet meg sem rendelt.
– Társaságunk ügyfélszerző kampány keretében került kapcsolatba Bálint Attilával, akitől megkaptuk a szolgáltató váltással kapcsolatos nyilatkozatot. Az aláírás hitelességét nem tudjuk ellenőrizni, ezért a dokumentumot hitelesítő tanúk felelnek. Bálint úr később jelezte társaságunk felé, hogy nem kíván szolgáltatót váltani, ezért több levélben is tájékoztatást adtunk részére, mi a módja az eredeti szolgáltatójához való visszalépésnek.
Leveleinket olvasatlanul és felbontatlanul kaptuk vissza. Az igénybe vett szolgáltatást a felhasználó köteles megfizetni, ezután a fogyasztónak lehetősége van eredeti szolgáltatójához visszatérni. A törvény értelmében a 60 napot meghaladó tartozás fennállása esetén kapcsolhatjuk ki a szolgáltatást. Rendőrségi megkeresés társaságunkhoz nem érkezett – tájékoztatta lapunkat Száraz Gábor, a Tigáz szóvivője.
– Szembesítsenek a két tanúval, hogy mikor voltak a lakásomon, én nem találkoztam ezekkel az emberekkel, és nem írtam alá semmit – mondta Toncsi édesapja.