Celeb

Százezreket költ el Marika néni a termékbemutatókon

Létrehozva: 2008.08.01.

Hogyan kell vásárlásra sarkallni egy nyugdíjast? Úgy tűnik a termékbemutatók kitalálói és előadói pontosan tudják. A 80 éves Marika néni lakásában stócokban állnak az egészség megőrzését elősegítő holmik, amiket az idős asszony soha nem használt. Százezrekben mérhető az az összeg, amit egy-egy termékbemutató során kifizetett.

Így nyitják ki a pénztárcánkat
Varga Zita pszichológus felsorolta, mivel ösztönzik vásárlásra az időseket:
- Sokszor elmondják, mi a legfontosabb dolog, majd bejelentik, hogy azt könnyen megkaphatjuk, csak vásárolnunk kell hozzá
- Mindig mondanak egy magas árat, majd közlik, most fél áron is megkapható és ajándék is jár hozzá, ami szintén csali
- Alacsonynak tűnő havi részleteket ajánlanak
- A terméket általában tökéletes külsejű előadók ajánlják, ezzel azt sugallják: ha vásárol valaki, ő is olyan lesz





Cs. R.
Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek