Százezreket költ el Marika néni a termékbemutatókon

PUBLIKÁLÁS: 2008. augusztus 01. 10:30
Hogyan kell vásárlásra sarkallni egy nyugdíjast? Úgy tűnik a termékbemutatók kitalálói és előadói pontosan tudják. A 80 éves Marika néni lakásában stócokban állnak az egészség megőrzését elősegítő holmik, amiket az idős asszony soha nem használt. Százezrekben mérhető az az összeg, amit egy-egy termékbemutató során kifizetett.
Így nyitják ki a pénztárcánkat
Varga Zita pszichológus felsorolta, mivel ösztönzik vásárlásra az időseket:
- Sokszor elmondják, mi a legfontosabb dolog, majd bejelentik, hogy azt könnyen megkaphatjuk, csak vásárolnunk kell hozzá
- Mindig mondanak egy magas árat, majd közlik, most fél áron is megkapható és ajándék is jár hozzá, ami szintén csali
- Alacsonynak tűnő havi részleteket ajánlanak
- A terméket általában tökéletes külsejű előadók ajánlják, ezzel azt sugallják: ha vásárol valaki, ő is olyan lesz





Cs. R.
Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.