Az ADDODA véradásban, tárgyi adományozásban és 1%-os adófelajánlásban segíti az okostelefon felhasználókat, ennek kreatív képi bemutatását díjazza a mobilmárka.
Az Android Marketen, azaz a Google Play-en ingyenesen elérhető ADDODA nem a megszokott, játékos módon szólítja meg az ifjúságot, annál lényegesen komolyabb szereplőként tekint a fiatalokra: az ADDODA tárgyi adományozást, véradást és 1% adófelajánlást segítő mobilalkalmazás.
A mobilalkalmazás a telefon GPS koordinátái szerint megmutatja a legközelebbi adomány-átvevő pontokat és véradó helyszíneket, illetve azok részletes nyitva tartásáról és elérhetőségéről is információt ad. Az 1%-os adófelajánlást a NIOK Adhat szűrőjének megfelelt közel 700 civilszervezet adatainak részletes bemutatásával segíti az alkalmazás. Sőt, a támogatásra kiválasztott szervezet adataival kitöltött adólap-melléklet egy kattintással elküldhető e-mail-ben, így mindenki számára egyszerűvé válik az adományozás lebonyolítása is. Az ADDODA funkciónak kreatív bemutatására március végén videopályázatot hirdettek, melynek eredeti, április 15-i beküldési határidejét most április 30-ig meghosszabbítja a djuice.
Április 30-ig meghosszabbították az ADDODA videopályázat határidejét!
A március végén meghirdetett videoversenyen bárki részt vehet, aki kihívást érez az ADDODA kreativitás megjelenítésére. A cél mindössze annyi, hogy jópofa, vagány, ötletes, kreatív módon mutassa be a kisfilm az ADDODA előnyeit valamint azt, hogy miként használható az alkalmazás a való életben. A zsűri által legjobbnak választott videó lesz az ADDODA referencia videója a Google Play-en és alkotója egy Samsung Galaxy Note-tal gazdagodik. A pályázat galériájában a közönség szavazata is számít: a legtöbb szavazatot gyűjtő videó szintén egy Samsung Galaxy NOTE tábla-font nyer, további 5 pályázó djuice pedig ajándékcsomaggal gazdagodik. A pályázatokat a meghosszabbított határidőig, április 30-ig várják a szervezők a djuice Facebook oldalán található képgalériában. A pályázati anyagban nem feltétel a djuice márka megjelenítése, sokkal inkább az alkalmazás felhasználhatóságának kreatív bemutatása a cél.
Adott tehát egy igazán hasznos rendszer, melyet már csak meg kell mutatni a nagyvilágnak! Mutasd meg te is az adományozásban rejlő kreativitást!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.