A tinédzser fiúkkal is gyakran előfordul, hogy amikor felfedezik az arcszeszek és a parfümök világát, túlzásba esnek, de egy új kutatás szerint az erős illatok inkább a hatvanas éveikben járó férfiakra jellemzőek. Ebben a korban ugyanis már jelentősen romlik az emberek szaglása, és hogy ugyanazt a hatást elérjék, egyre több parfümöt fújnak magukra. Ez egyébként akkor is előfordulhat, ha az orrunk már megszokta a saját kedvenc illatunkat és szinte már nem is érezzük magunkon.
A Debenhams kutatása szerint ráadásul korosztályonként az ízlés is eltérő. A korosabbak főként az Aramist és a Davidoffot kedvelik, amelyek inkább klasszikus illatok. A fiatalokra jellemző, hogy gyakran váltogatják a parfümöket, mivel még keresik az igazán személyiségükhöz illőt. Érdekes különbség az is, hogy manapság már a fiúk 14 éves kortól kezdve használnak after shave-eket, amit az idősebb családtagoktól kérnek el, míg régebben ez csak a 30 évesekre volt jellemző.
Az éltesebb férfiak 63 százalékánál előfordul, hogy egyszerre öt különböző illatot is tart otthon, és a hangulatához illően használja azokat. 71 százalékuk egyébként elismerte, hogy párjuk többnyire beleszól, hogy milyen illatot válasszon. A fiatalabbak pedig a legjobban a kevésbé erősebb Chanel, Tom Ford és a Bvlgari márkákat kedvelik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.