Belföldi utazás

Díjmentesen visszaváltja a novemberi bérleteket a Máv és Volánbusz

Travelo

Létrehozva: 2020.11.13.

A 2020. november 11-én hatályba lépett járványügyi intézkedésekkel összefüggésben a MÁV-START, a MÁV-HÉV és a Volánbusz a novemberben érvényes dolgozói és diákbérletek visszaváltásakor eltekint a kezelési költség felszámításától - derül ki a cég közleményéből.

Forrás: facebook.com/mavcsoport

Emellett a helyközi dolgozói és diákbérletek érvényességének kezdete után részbeni visszatérítésre is van lehetőség az alábbiak szerint: a novemberi bérletek árának 50 százalékát – kezelésiköltség-mentesen – visszatérítik a közlekedési társaságok, ha az igényt november 18-ig benyújtják; a november 11-ét megelőzően vásárolt, és november 11-i vagy az utáni kezdő érvényességű 30 napos bérletek árának 100 százalékát visszatérítik – ugyancsak kezelési költség felszámítása nélkül –, ha az igényt november 18-ig benyújtják; a november 11. előtt kezdődő érvényességű és a visszatérítési igény benyújtásakor még legalább 15 napig érvényes 30 napos bérletek árának 50 százalékos visszatérítése esetén sem számolnak fel kezelési költséget.

MÁV-START: A jegypénztárakban, automatákban vagy az Elvirán keresztül vásárolt, azaz papíralapú bérletek esetében az utasok a pénztáraknál vagy ügyfélszolgálatokon személyesen vagy levélben (MÁV-START Zrt. Ügyfélszolgálat 1426 Budapest, Pf.: 56.) nyújthatják be a visszatérítési kérelmüket. A bérlet értékét minden esetben a megadott számlaszámra utalja vissza a vasúttársaság.

A MÁV applikáción megváltott bérletek esetében az utasok elektronikus úton – az utas nevét és a bérletszámot az [email protected] címre megküldve – nyújthatják be a visszatérítési kérelmüket, ez esetben a visszatérítés a vásárláskor használt kártyához kapcsolódó bankszámlára történik.

MÁV-HÉV: A MÁV applikáción keresztül megváltott bérletek esetében az utasok elektronikus úton – az utas nevét és a bérletszámot az [email protected] címre megküldve – nyújthatják be a visszatérítési kérelmüket, ez esetben a visszatérítés a vásárláskor használt kártyához kapcsolódó bankszámlára történik. Minden egyéb formában megvásárolt bérlet visszatérítését a [email protected] címen keresztül tudják intézni.

Volánbusz: A bérletjegyek visszaváltására – a vásárlás módjától függetlenül – pénztárakban van lehetőség. Pénztári visszaváltás esetén a bérlet tulajdonosának be kell mutatnia a személyi igazolványát vagy a diákigazolványát.

A pénztárakban lehet benyújtani az online megváltott és kinyomtatott bérletekre vonatkozó visszaváltási igényeket is. Az online megváltott, de ki nem nyomtatott bérletek visszaváltását a https://www.volanbusz.hu/hu/jegy-es-berlet/online-jegyvasarlas/visszavaltas linken lehet kezdeményezni a 'Vásárolt Bérletek Jegyzéke' megküldésével.

A visszaváltás az online megváltott bérlet esetében a banki tranzakció visszafordításával történik, így mindenképpen annak a bankszámlának a tulajdonosa kapja vissza az összeget, aki megváltotta a bérletet. A mobilon vásárolt bérletet az érvényesség kezdete előtt az alkalmazásban lehet visszaváltani. Érvényességi időn belül az [email protected] elérhetőségre kérjük jelezni a visszaváltási igényt.

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek