Díjmentesen visszaváltja a novemberi bérleteket a Máv és Volánbusz

közlekedés
PUBLIKÁLÁS: 2020. november 13. 16:51

A 2020. november 11-én hatályba lépett járványügyi intézkedésekkel összefüggésben a MÁV-START, a MÁV-HÉV és a Volánbusz a novemberben érvényes dolgozói és diákbérletek visszaváltásakor eltekint a kezelési költség felszámításától - derül ki a cég közleményéből.

Forrás: facebook.com/mavcsoport

Emellett a helyközi dolgozói és diákbérletek érvényességének kezdete után részbeni visszatérítésre is van lehetőség az alábbiak szerint: a novemberi bérletek árának 50 százalékát – kezelésiköltség-mentesen – visszatérítik a közlekedési társaságok, ha az igényt november 18-ig benyújtják; a november 11-ét megelőzően vásárolt, és november 11-i vagy az utáni kezdő érvényességű 30 napos bérletek árának 100 százalékát visszatérítik – ugyancsak kezelési költség felszámítása nélkül –, ha az igényt november 18-ig benyújtják; a november 11. előtt kezdődő érvényességű és a visszatérítési igény benyújtásakor még legalább 15 napig érvényes 30 napos bérletek árának 50 százalékos visszatérítése esetén sem számolnak fel kezelési költséget.

MÁV-START: A jegypénztárakban, automatákban vagy az Elvirán keresztül vásárolt, azaz papíralapú bérletek esetében az utasok a pénztáraknál vagy ügyfélszolgálatokon személyesen vagy levélben (MÁV-START Zrt. Ügyfélszolgálat 1426 Budapest, Pf.: 56.) nyújthatják be a visszatérítési kérelmüket. A bérlet értékét minden esetben a megadott számlaszámra utalja vissza a vasúttársaság.

A MÁV applikáción megváltott bérletek esetében az utasok elektronikus úton – az utas nevét és a bérletszámot az [email protected] címre megküldve – nyújthatják be a visszatérítési kérelmüket, ez esetben a visszatérítés a vásárláskor használt kártyához kapcsolódó bankszámlára történik.

MÁV-HÉV: A MÁV applikáción keresztül megváltott bérletek esetében az utasok elektronikus úton – az utas nevét és a bérletszámot az [email protected] címre megküldve – nyújthatják be a visszatérítési kérelmüket, ez esetben a visszatérítés a vásárláskor használt kártyához kapcsolódó bankszámlára történik. Minden egyéb formában megvásárolt bérlet visszatérítését a [email protected] címen keresztül tudják intézni.

Volánbusz: A bérletjegyek visszaváltására – a vásárlás módjától függetlenül – pénztárakban van lehetőség. Pénztári visszaváltás esetén a bérlet tulajdonosának be kell mutatnia a személyi igazolványát vagy a diákigazolványát.

A pénztárakban lehet benyújtani az online megváltott és kinyomtatott bérletekre vonatkozó visszaváltási igényeket is. Az online megváltott, de ki nem nyomtatott bérletek visszaváltását a https://www.volanbusz.hu/hu/jegy-es-berlet/online-jegyvasarlas/visszavaltas linken lehet kezdeményezni a 'Vásárolt Bérletek Jegyzéke' megküldésével.

A visszaváltás az online megváltott bérlet esetében a banki tranzakció visszafordításával történik, így mindenképpen annak a bankszámlának a tulajdonosa kapja vissza az összeget, aki megváltotta a bérletet. A mobilon vásárolt bérletet az érvényesség kezdete előtt az alkalmazásban lehet visszaváltani. Érvényességi időn belül az [email protected] elérhetőségre kérjük jelezni a visszaváltási igényt.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.