Látták már a mohácsiak imázsfilmjét?

imázsfilm
PUBLIKÁLÁS: 2015. december 08. 12:08
Szívem csücske Mohács - Élmény és legenda a Duna partján. Ezzel a címmel készült el a város turisztikai kampányfilmje, amelynek hívószavai a busójárás, a vidék nyugalma, a Duna, és hazánk legismertebb csatájának helyszíne.

Nekünk szívünk csücske Mohács, reméljük nektek is az lesz - írják oldalukon a készítők. November végén mutatta be Mohács új imázsfilmjét a Mohácsi Városszépítő és Városvédő Egyesület TDM Szervezete. A mohácsi Kossuth Filmszínházban közel 200 vendég volt kíváncsi az alkotásra - olvasható a Turizmus.com oldalán.

A lap arról ír, hogy Bugarszki Norbert, az egyesület elnöke a kisfilm bemutatóján a helyi és környékbeli turisztikai élet fellendítésével kapcsolatos terveiről is beszélt, miszerint MohácsON néven várhatóan a tél végi Busójárás idején már elérhető lesz a település új mobilapplikációja is. Az alkalmazás hasznos és valós idejű információkat nyújt a Mohácsra érkezőknek, de akár GPS alapú túraútvonalak is generálhatók segítségével. Mindemellett új arculat, egy turisztikai webshop, és egy szintén teljesen új, idegenforgalmi témájú honlap is szerepel a jövő évi elképzelések között. A város célja, hogy annak vonzerejét és a Mohácsra látogatók számát, a Busójáráson kívül az év további időszakaiban is növelni lehessen.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.