Megvan az Év Utazója!

Magyarország
PUBLIKÁLÁS: 2014. június 24. 10:51
Egy 23 éves főiskolás lány, Dobos Judit lett a Magyar Turizmus Zrt és a Travelo videoblogger-pályázatának nyertese: Lyudka tíz héten át heti százezer forintos fizetésért utazza be Magyarországot idén nyáron, kipróbálva minden attrakciót, és videókban posztolva élményeiről.

A Magyar Turizmus Zrt., az Index és a Travelo a főváros szívében álló óriáskeréknél mutatta be az Év Utazója pályázat nyertesét, aki a Sziget Eye-on kezdte meg kalandos útját. Dobos Judit, azaz Lyudka 23 éves, anglisztika szakon tanul az egri Eszterházy Károly Főiskolán. A felhőtlen nyári program ígérete mellett látókörének kiszélesítése is motiválta a jelentkezésre.

– Vizsgaidőszak lévén az utolsó pillanatban, éjjel töltöttem fel anyagomat az Indavideóra – meséli a kalandos kedvű lány, aki élete első videójával nevezett a versenyre, s maga is vágta az anyagot. Az aktív pihenés eddig sem volt idegen tőle, kenuzásban, kite-ban és motorozásban is kipróbálta már magát. – Debrecenben nőttem fel, alföldiként most persze leginkább a hegyek és a vízparti programok vonzanak, főleg a wakeboardozást szeretném kipróbálni. Nem csak kalandnak, hanem kihívásnak is tartom az Év Utazója cím elnyerését. – árulta el a nyertes.

A nagy kaland ténylegesen hétfőn veszi kezdetét. Judit Nyugat-Magyarországra indul: Zalaegerszegről, az Őrségből és Sopronból fog bejelentkezni. A beszámolók a hamarosan induló evutazoja.hu oldalon követhetők.

A pályázati felhívásra több mint 80 pályamű érkezett. Az MT Zrt. a Travelo és az Index munkatársai a látogatói szavazatokat is figyelembe véve készítették el azt a listát, amely alapján pénteken sor került a jelöltek meghallgatására.

– A kiválasztásnál nem elsősorban a videók minőségére vagy a tartalom szakszerűségére koncentráltunk, hanem legfontosabb szempontként, a célcsoportnak megfelelő, természetes, fiatalos stílusú és a kamerába spontán, improvizatív módon beszélni tudó pályázót kerestünk. Ebben nagy segítségünkre voltak az Index és a Travelo munkatársai – mondta el Maráczi Gábor, a Magyar Turizmus Zrt. stratégiai és marketing igazgatója. Hozzátette: – Olyannyira nehéz volt a döntés, hogy a győztes mellett szinte holtversenyben, még két versenyző jutott a legjobbak közé. Terveink szerint ők vendégszereplői lesznek egy-egy epizódnak az utazás során.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.