A formavilág a múlt század harmincas éveit idézi, de a karosszériája már műanyag. Egy Chevrolet small block van benne, kb. 5700 köbcentis és 400 lóerős. Brutálisan gyorsul. A fogyasztása 8–35 liter között van. Kétszáz körül is lehetne menni vele, de a nyitottsága miatt az már brutál érzés lenne. Magyarországon nem lehet forgalomba helyezni, ezért autós találkozókra jár vele a tulajdonosa. Az ára nyolcmillió forint körül van.
Ez egy 1968-as WV bogár alvázra épült, és hat évig tartott, míg ezt a formáját elnyerte. 1.6-os turbómotort tettek bele. Húsz centivel lehet megemelni, és kétszázas sebességnél is még tökéletesen felfekszik az útra. A sebességtől függően 10–15 litert fogyaszt. Eső ellen van egy felpattintható ponyvája. 13 milliót kínáltak érte, de a tulajdonosa nem adta el.
Ez egy kínai háromkerekű motorkerékpár, ami kormánnyal és három pedállal van felszerelve, mint egy autó, de motorosjogsival vezethető. Rendszámos, úgyhogy forgalomban közlekedhet. A fogyasztása öt liter körül van. Esőben esőkabátban kell vezetni. Szeretik a lányok, csajozós járgány. Magyarországon kettő van belőle. Az ára kétmillió forint.
1994-es évjáratú gyári autó, amiből már nagyon kevés van az utakon. 420 lóerős, és a kiállítás egyik legszebb autója. Ha valaki meghajtja, akkor 20–24 liter a fogyasztása. Háromszáz km/h-val is képes repeszteni. Gazdája októberben mindig kijelenti a forgalomból, aztán április végén újra használja. Az értéke tízmillió forint körül mozog.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.