Az almanépszerűsítő kampányt a Felelős Gasztrohős Alapítvány és az ittaSzezon.com online termelői piactér indította el azzal a céllal, hogy megmutassák, mennyivel sokszínűbb ez a gyümölcs, mint gondolnánk, és népszerűbbé tegyék a hazai alapanyagok fogyasztását is.
A kampányon belül egy kihívást is indítottak, amiben arra buzdítják a gyümölcs- és sütni-főzni kedvelő lakosságot, hogy mutassák meg, mi a kedvenc almás receptjük vagy felhasználási ötletük. Nem saját videónk, de a mi egyik kedvenc almás receptünk az alábbi levelestésztás almarózsa:
Az "Együnk helyit és szezonálisat" már szinte mindennapi hívószó, a téli időszakban azonban hajlamosak vagyunk az import termékekben keresni a vitamin-utánpótlást, és elfeledkezünk az olyan egyszerű, de értékes alapanyagokról, mint az alma – olvasható az alapítvány sajtóközleményében. Hogy ez megváltozzon, az alapítvány és az online termelői piactér munkatársai a héjától a magjáig megismertetik az almát az érdeklődőkkel. A kampány egészen húsvétig tart majd.
Ha részt vennének a kihívásban, küldjék el kedvenc almás receptjüket, felhasználási ötletüket erre az oldalra, vagy posztolják a két szervezet Facebook- vagy Instagram-oldalára, és közben használják a #mindennapialma hashtaget. A kampány alatt recepteket, ötleteket, történeteket és információkat közölnek majd az alma ezer arcáról a két szervezet közösségi oldalain, a kampány végén pedig egy szakmai zsűri választja majd ki a legjobb receptúrát és felhasználási tanácsot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.