A chicagói művész Reuben Wu arról híres, hogy kísérteties LED fényekkel megvilágított éjszakai tájakat fotóz.
Legutóbb Bolíviába utazott, az Andokba, hogy a világ legnagyobb kiterjedésű és egyben legmagasabban fekvő felszíni sómezején, a Salar de Uyunin készítsen titokzatos fénykörökkel és más geometrikus formákkal megvilágított tájakat, írja a My Modern Met.
A végtelenség mezeje (Field of Infinity) című fényképén egy szabályos kör alakú titokzatos fénysugár lebeg a sokszögletűre repedezett határtalan sófelszín felett. A művész régi álma vált valóra, amikor eljutott a bolíviai Salar de Uyuniba, írja az újság.
"Eredetileg az elképesztő, sokszügletű textúrája, és tükröződő felületei miatt vonzódtam a Salar de Uyuninhoz", meséli Reuben Wu a My Modern Metnek. "Ez ugyanannak a helynek két különböző arca, és nagyon szerencsés vagyok, hogy mindkettőt láthattam".
Egy másik sorozatában, az Aeroglyphsben a táj helyett inkább a fényre helyeződik a hangsúly. A geometrikus formák, négyzet, háromszög, plusz és mínusz-jel, mint enigmatikus szimbólumok lebegnek a táj felett, rejtélyes atmoszférát teremtve.
Wu egy LED lámpával felszerelt drónt használ, hogy megvílágítsa a tájat. Hosszan exponál, majd arrébb mozgatja a drónt és megismétli a procedúrát. Végül digitálisan egyesíti a képeket, így jönnek létre a geometrikus fényformák.
Egy korábbi sorozatában, a Lux Noctisban sziklás csúcsok köré rajzolt fényglóriákat, túlvilági hangulatot teremtve az éjszakai tájban. A Lux Noctis esztétikáját évszázadokkal ezelőtti témák ihlették, mint a bolygók felfedezése, a 19. századi fenséges romantikus festészet és a science-fiction, írja a művész honlapján, ahol a többi sorozatában is gyönyörködhetünk.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.