Az amerikai Super Bowl idei reklámjai a gasztro vonalat lovagolták meg

A nagy Lebowski
PUBLIKÁLÁS: 2019. január 29. 17:51

Ebben az évben a Super Bowl – ami az amerikaifutball-bajnokság döntője, és egy kisebb fajta nemzeti ünnepnek felel meg – csak 2019. február 3-án indul, de a játék egyik legjobb részéről, a reklámokról már kiszivárgott egy-két infó - írja a foodandwine.com oldal.

Forrás: stella-artois-commerical / Youtube

Mivel az eseményt milliók nézik a televízióban, ezért a cégek és reklámügynökségek hónapokon át, mindent bevetve azon dolgoznak, hogy jobbnál jobb reklámokat készítsenek a valószínűleg méregdrága, de annál jobb idősávba, vagyis két játékmenet közé. Az idei első reklámokat elnézve, a gasztro vonal igen erős lett. Kis időbeli eltéréssel, de szinte egyszerre látott napvilágot a Stella Artois és a Michelob Ultra Pure Gold sörének, a Pepsi-nek, és egy nálunk nem ismert fagyasztott étel márkának a reklámja is.

A Stella filmecskéje kétségtelenül viszi a prímet a sör és a filmrajongók körében, ugyanis képes volt két olyan, teljesen különböző karaktert összehozni egy térbe, mint a Szex és New York főszereplőnője, a mindig divatos Carry Bradshaw, és A nagy Lebowskiból ismert Töki, aki minden, csak nem divatos. A történet lényege, hogy Carry a Cosmopolitant, Töki pedig a híres White Russian koktélját cseréli le egy Stellára, a bárban pedig a feje tetejére áll az élet. A két karakter már nem is állhatna távolabb egymástól, de mivel mindketten 1998-ban, három hónap eltéréssel tűntek fel a képernyőkön, ezért nem is olyan elképzelhetetlen, hogy egyszer összetalálkozzanak a Nagy Almában.

A második reklám a Budweiser promója, ahol azonban nem is a sör, hanem a dobozok tetején utazó dalmata és a hatalmas Clydesdales lovak állnak a középpontban, illetve a szélturbinák, amik mellett elhalad a lóvontatta kocsi. A történet apropója, hogy a sörfőzde nemrég teljesen átállt szélenergiára.

A Michelob Ultra Pure Gold sör az egyre kedveltebb ASMR érzés kiváltására hagyatkozik, mikor az ital tisztaságát reklámozza. Az önkéntelen tapasztalást, amely jól eső, bizsergő érzést vált ki a bőrön, csöndes, kellemes hangok vagy tárgyak hangjai által érezhetjük. A legegyszerűbb, ha megnézik a márka videóját, amit Zoe Kravitz, amerikai színésznővel közösen készített.

A Pepsi mindig szerette megnyerni a legnevesebb sztárokat a reklámfilmjeihez. Ezt a márkát itta Michael Jackson, Brittney Spears, és most a Super Bowl idejére Cardi B, Lil Jon és még Steve Carell is leokézzák.

A Michael Bublé-val forgatott kisfilmben a Bubly Sparkling Water kap más nevet. Egyenként és nagyon határozottan az énekes mind átírogatja a Bubly ipszilonját é betűre.

Az utolsó reklámfilmben tűnik fel a Devour fagyasztott étel, ami a videó szerint komoly függőséget, méghozzá kajapornó függőséget okozhat, és ami akár a kapcsolat rovására is mehet. Hogy tényleg ennyire jó-e a mikrózható készétel, azt mondja el az, aki már kóstolta.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.