Első körben az Airbus A330-as széles törzsű gépein bukkan majd fel ez az újítás, de a gyár több más megoldást is tanulmányoz ahhoz, hogy minél kellemesebbé tegye a fedélzeti élményt az utasok számára. Az európai repülőgépgyártó a Zodiac Aerospace székgyártó vállalattal karöltve hozott terveket egy hamburgi repülési konferenciára a minap – írja a Skift.
Ezzel párhuzamos terveket szövöget a világ legbiztonságosabb légitársasága, az ausztrál Qantas is. Mivel a légitársaság elsősorban interkontinentális utakban gondolkodik, érdemes is ilyesmibe fektetnie, hiszen 17 órát egyhuzamban kibírni a fedélzeti székekben nem könnyű. A tervek szerint az új Qantas-járatokon négyféle utasosztályt vezetnének be, és a poggyászfedélzet egy részén ágyakat alakítanának ki.
Az Airbus elképzelése szerint az ágyas rendszer modulokból épülne fel, melyek könnyen eltávolíthatóak lennének, ha több poggyásztérre lenne szükség a soron következő járathoz. A múltban ezeket a részeket vallási célokra, illetve a személyzet pihenőjéhez tartották fenn. A gyártó szerint a modulokat korábbi gépekbe is be lehet majd szerelni. Jelenleg azon dolgoznak, hogy az A350-es típusba alakítsanak ki hasonló alvó modulokat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.