A júliusban induló együttműködés az 1920-as évek végére jellemző francia eleganciát és az azt körüllengő összetéveszthetetlen hangulatot hivatott feléleszteni - fogalmaz közleményében a légitársaság kommunikációjáért felelős képviselet. Ebből derül ki az is, hogy a XX. század elején az Air France jellemzően luxushotelek személyzetét választotta ki a fedélzeti szolgáltatások elvégzésére, ezért ezt a hagyományt folytatva kérték fel a párizsi Ritz hotel vezető bartenderét egy különleges koktélkínálat kidolgozására.
Colin Peter Field 14 éves kora óta a koktélkészítés megszállottja; első kitüntetését is fiatalon, mindössze 22 évesen szerezte a kifejezetten bartenderek számára rendezett Martini Word Chamionshipen. Közel 25 éve dolgozik vezető bartenderként Franciaország egyik legnívósabb hotelében, a Ritzben. Karrierje indulása óta számos kitüntetéssel és szakmai elismeréssel gazdagodott, mára nemzetközi hírnevet szerzett a szakmában.
A tervek szerint a három havonta frissülő koktélkínálat alapösszetevőin – calvados, konyak, Armagnac, almalé és pezsgő - nem fognak változtatni a bartenderek, a folyamatos megújulást az elkészítés módjának és a hozzávalók arányainak módosításával fogják elérni. A La Premiére osztály személyzetét is felkészítik az új szolgáltatás bevezetésére, és az italok tökéletes elkészítési módjának elsajátításához különböző tréningeken képzik a közel 1150 főből álló csapatot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.