Játék-Élmény-Innováció: a jelenkor marketingje

konferencia
PUBLIKÁLÁS: 2017. május 04. 13:08
Május 23-án kerül megrendezésre a TurizmusTrend/Vendég&Hotel JÁTÉK-ÉLMÉNY-INNOVÁCIÓ című konferenciája, amely a posztmodern trendek és a turizmusmarketing összefüggéseit vizsgálja.
Hirdetés

A konferencia célja a posztmodern kor kihívásainak, valamint a best practice-eknek a bemutatása a turizmusban és a turizmusmarketingben egyaránt, hogy segítsük azokat, akik fel kívánják használni a legújabb kutatásokat, a legeredményesebb marketing módszereket és praktikákat munkájuk során.

Felkért előadóink és beszélgetőpartnereink, akiktől május 23-án sokat tanulhatunk:

  • Angelus Barbara, kommunikációs szakértő
  • Dr. Árva László, posztmodern marketing szakértő
  • Dr. Deli Zsuzsa, az ESSCA Francia Gazdasági Egyetem igazgatója
  • Dr. Thuma Orsolya, a Budapesti Gazdasági Egyetem pszichológia és kommunikáció tanára, egyetemi docense
  • Molnár Bence, a Szimpla termékfejlesztője és online kommunikációs igazgatója
  • Novotta Krisztina, a Funzine Média Kft. ügyvezetője
  • Ördög Ágnes, turisztikai marketing tanácsadó
  • Palotai Csaba, az ibis Styles Budapest City Hotel igazgatója
  • Peter Hopsmalt von Corsair, a Krak'n Town ura
  • Varró Zoltán, a VARRODESIGN dizájnere és belsőépítésze
  • Váradi-Szabó Balázs, a Waldorf Catering gasztronómiai és termékfejlesztési szakértője
  • Zsiros-Varga Kitti, a Continental és Prestige Hotel Budapest marketing igazgatója

A rendezvényről bővebben ide kattintva tájékozódhatnak.

Időpont: 2017. május 23.

Kapunyitás és regisztráció: 8:30

Konferencia zárása: 16:00

Helyszín: ANKER'T (1061 Budapest, Paulay Ede utca 33.)

Részvételi díj: 29 900 Ft + áfa / fő

Csoportos jegy 3 főtől és a TurizmusTrend előfizetői számára: 24 900 Ft + áfa / fő

A regisztrációért kattintson ide.

Kapcsolat: Hasznos Nelly, [email protected], 061/430 4527

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.