Az emberek hozzászoktak, hogy egyéni preferenciáik szerint szervezzék életüket. Erre reagálva a Lufthansa Csoport jelentős beruházásokat hajt végre termékei testre szabása és digitalizálása terén a 2020-ig tartó időszakban - olvasható a légitársaság közleményében.
Az utasok például már jelenleg is 250 újságot és magazint tölthetnek le elektronikus formában. Kikérhetik Mildred chatbot véleményét a legjobb jegyárakról, és Apple órájukon - akár a gép fedélzetén is - elérhetik a legfrissebb járatinformációkat. A Lufthansa nemrég új alkalmazást fejlesztett ki a Google Home „személyi asszisztenshez". A kompakt eszköz hamarosan felolvasó technológia segítségével válaszolja meg a Lufthansa járataival kapcsolatos kérdéseket.
A légitársaság teljesen új üzleti osztályt vezet be a várhatóan 2020-ban szolgálatba álló, új Boeing „triplahetes X" gépeken. Az új ülések kialakításánál a tökéletes testre szabást és digitalizációt tartották szem előtt. Az utasok okostelefonról vagy táblagépről, teljesen önállóan, vezeték nélkül állíthatják be ülésüket. Az ülés pozíciója mellett a fedélzeti szórakoztató rendszert is saját személyi eszközeikkel vezérelhetik.
De nemcsak új gépek jelennek meg a Lufthansa Csoport kötelékében. A légitársaság egy új viteldíjtípust is bevezetett: az európai úti célokra szóló egyirányú jegyeket. Az utasok ezzel kedvezményes áron járhatják be Európát a Lufthansa, az Austrian Airlines és a Swiss járataival. A 44 ország 170 városába elérhető heti mintegy 7500 járat rengeteg lehetőséget és nagy rugalmasságot biztosít az utazás megtervezéséhez.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.