
Ahogyan 2012 óta minden évben, idén is az ország kedvenc légitársaságát keressük. Szavazni online lehet egészen 2016. december 31-ig, a felmérésben bárki részt vehet, aki az év során legalább egyszer ült repülőn.
Idén is egyszerűen lehet pontozni az Én légitársaságom honlapján: a személyzet munkáját, a fedélzeti ellátás színvonalát, a menetrendet és az ár-érték arányt kell értékelni. Ezeken felül a légitársaság kommunikációjáról is véleményt lehet mondani.
Persze nem csak pontokat lehet adni, hanem szöveges értékelést is adhat a légitársaságról és repülőútról. Amellett, hogy végre kiírhatja magából, hogy kényelmetlenek voltak az ülések, vagy hogy milyen tündéri volt a személyzet, azért is érdemes beszámolót küldeni, ugyanis belföldi wellness hétvégét, Budapest Airport ajándékcsomagot, vagy római hétvégét lehet vele nyerni.
Mitől lesz egy légitársaság az utasok kedvence?
A bónusz sör, a fedélzeti szórakoztatás, a kényelmes kabin és a barátságos személyzet például sokat segít. Érdekes böngészni a szavazás honlapján az élménybeszámolókat, kinek mi miatt ad maximális, öt csillagot egy légitársaságnak:Egyébként, a 2015-ös felmérés végeredménye szerint a magyarok kedvence évek óta az Emirates, és a legjobban kommunikáló légitársaságnak is megválasztották. A személyzetet a magyarok az UP by El Al gépein szerették, ár-érték arányban az Aegean Airlines tarolt, a legjobb fedélzeti ellátásáért a Qatar Airwayst díjazták, a legjobb menetrend fődíját pedig a Finnairnek ítélték a magyar utasok. Kíváncsian várjuk, idén hogyan alakulnak majd a szavazatok.
A légitársaságok értékelésére a www.azenlegitarsasagom.hu oldalon december 31-ig van lehetőség. Az eredményeket a szervezők 2017 elején tesszük majd közzé.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.