Idén is az Emirates lesz a magyarok kedvence?

énlégitársaságom
PUBLIKÁLÁS: 2016. december 28. 12:44
Ült repülőn idén? Milyen volt? Még három napig elmondhatja! A hosszútávú járaton azzal ébresztette a stewardess, hogy véletlenül az ölébe öntötte a tojásrántottát? Vagy épp ellenkezőleg: soha olyan jót nem evett a felhők felett, mint idén? Írja meg nekünk! A repjegy.hu-val közös felmérésünkben idén is azoknak a véleményére vagyunk kíváncsiak, akik az év során legalább egyszer ültek repülőn. Derítsük ki együtt, melyik a magyar utazók kedvenc légitársasága!

Ahogyan 2012 óta minden évben, idén is az ország kedvenc légitársaságát keressük. Szavazni online lehet egészen 2016. december 31-ig, a felmérésben bárki részt vehet, aki az év során legalább egyszer ült repülőn.

Fotó: Edward Michael / Emirates
Fotó: Boris Rössler / MTI
Fotó: FKU-911 / Indafotó
Fotó: Wikimedia Comm / Bundesarchiv
Fotó: Facebook.com / Emirates

Idén is egyszerűen lehet pontozni az Én légitársaságom honlapján: a személyzet munkáját, a fedélzeti ellátás színvonalát, a menetrendet és az ár-érték arányt kell értékelni. Ezeken felül a légitársaság kommunikációjáról is véleményt lehet mondani.

Persze nem csak pontokat lehet adni, hanem szöveges értékelést is adhat a légitársaságról és repülőútról. Amellett, hogy végre kiírhatja magából, hogy kényelmetlenek voltak az ülések, vagy hogy milyen tündéri volt a személyzet, azért is érdemes beszámolót küldeni, ugyanis belföldi wellness hétvégét, Budapest Airport ajándékcsomagot, vagy római hétvégét lehet vele nyerni.

Mitől lesz egy légitársaság az utasok kedvence?

A bónusz sör, a fedélzeti szórakoztatás, a kényelmes kabin és a barátságos személyzet például sokat segít. Érdekes böngészni a szavazás honlapján az élménybeszámolókat, kinek mi miatt ad maximális, öt csillagot egy légitársaságnak:
"Középen ültem. Az elölről hátrafelé tartó és a hátulról előre tartó kísérőtől is kaptam sört" – írja egy felhasználó a Lufthansáról.
"Sokkal kényelmesebb volt, mint más fapadosok. Az utastér is szebb, tisztább, nem olyan leharcolt. Budapesten nem kellett a konténerben várakozni, és pontos volt az indulás Pesten is, és Helsinkiben is. Nem nagy dolog, de kis képernyőkön lehetett mesét nézni" – áll a Norwegian Air Shuttle-ról szóló értékelésben.
"Nagyon jó fej, és közvetlen személyzet volt, illetve a komfort fokozat is valami elképesztően jó. Mindenképpen a közeljövőben is tervezek utat velük, de ezúttal hosszabb távra, reménykedve egy A380-as utazással..." – írja valaki az Emirates-ről.

Egyébként, a 2015-ös felmérés végeredménye szerint a magyarok kedvence évek óta az Emirates, és a legjobban kommunikáló légitársaságnak is megválasztották. A személyzetet a magyarok az UP by El Al gépein szerették, ár-érték arányban az Aegean Airlines tarolt, a legjobb fedélzeti ellátásáért a Qatar Airwayst díjazták, a legjobb menetrend fődíját pedig a Finnairnek ítélték a magyar utasok. Kíváncsian várjuk, idén hogyan alakulnak majd a szavazatok.

Fotó: Edward Michael / Emirates
Fotó: Boris Rössler / MTI
Fotó: FKU-911 / Indafotó
Fotó: Wikimedia Comm / Bundesarchiv
Fotó: Facebook.com / Emirates

A légitársaságok értékelésére a www.azenlegitarsasagom.hu oldalon december 31-ig van lehetőség. Az eredményeket a szervezők 2017 elején tesszük majd közzé.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.