A berlini Data Kitchenben nem szorgalmas kis robotok szervírozzák az ételt, és nem is a futurisztikus 3D-ételnyomtatásról van szó, írja a diningguide.hu. Egy ismert berlini gasztronómiai szakember az SAP fejlesztőivel együttműködésben dolgozta ki a rendszert, amelyben a digitális platformot egy hagyományos menza működésével kombinálták.
A 9-5-ig nyitva tartó "digitális menza" vendégei az interneten rendelik meg az ételt, és az általuk megadott időpontban megjelennek az étteremben. Megkeresik az étterem "tálalófalán" a világító boxok feliratai között a nevüket, és átvesszük az ételt. Nincs többé sorban állás, várakozás a pincérre, bajlódás a készpénzzel. A lényeg, hogy több idő marad asz ebédszünetből.
Emberi dolgozók azért még ezen a modern menzán is akadnak, akik szerint a digitális étteremben kikért ebédmenük legnagyobb része vegetáriánus, és bizony vannak, akik csak megrendelik, de nem jönnek el érte. Ez még csak tesztverzió, mobilapplikáció például még nem elérhető a szolgáltatáshoz, egyelőre csak webről működik az oldal.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.