A Google minden évben összeállítja a keresések alapján azokat a toplistákat, melyek tükröt mutatnak arról, mi érdekelte leginkább a netezőket az adott évben, mire kerestek rá legtöbbször és mi volt kiemelkedően izgalmas számukra, tájékoztatta a travelo.hu-t a Google Sajtóiroda.
A népszerű kereséseket a Google kétféle módon méri. A legtöbbször keresett kifejezések mellett a Google egy összetett statisztikai módszerrel az év új kedvenceit is azonosítja. Ehhez az év "felkapott" kereséseit szűrik ki, melyeknél az előző évhez képest a legnagyobb mértékben ugrott meg a keresések száma, úgy hogy ez a fokozott érdeklődés huzamosabb ideig fenn is maradt.
A keresési toplisták elkészítéséhez anonim, statisztikailag összesített keresési információkat használnak.
És hogy milyen úti célokra kerestek a legtöbbet a magyarok? Az összesítés szerint Grúzia áll az első helyen, ahová egy hétvégére is kiugorhatunk. A második a velencei karnevál, a harmadik pedig Toszkána, minek felfedezéséhez még autó sem kell, mi legalábbis így jártuk be a mesés régiót.
Szintén nagyon érdekli az utazókat a Seychelle-szigetek, Madeira, Mauritius. Santorini a hetedik a sorban, a sziget tökéletlen bájáról mi is írtunk. Majd a Kanári-szigetek következik, ami a legközelebbi úti cél, ha családdal kelne útra, hogy feltöltse a D-vitamin tartalékait, és Dubaj is nagyon érdekli az utazókat, ami szintén ez a kategória.
A Google arról is készített statisztikát, hogy miből keresünk a "legolcsóbb" szóval együtt. A legolcsóbb japán utak vezeti a listát, aztán a legolcsóbb londoni repülőjegy, a legolcsóbb budapesti strand következik az utazás témában.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.