A Belgrádtól Újvidékig tartó vonatút egyelőre körülbelül két órát vesz igénybe, a tervezett 2018-as befejezés után viszont a menetidő egy óra alá csökken.
A korszerűsítés után a vonatok a két főváros között lakott területen óránként 120 kilométeres, szabad pályán pedig 180 kilométeres sebességgel is tudnak közlekedni, írja az MTI.
A vasútvonal szerbiai szakasza 184 kilométer, magyarországi szakasza pedig 166 kilométer hosszú. A személyforgalom mellett ezen az útvonalon jelentős teherforgalmat lehet majd lebonyolítani. A tervek szerint így a Kína által a pireuszi kikötőbe behajózott, Nyugat-Európába szánt árut Szerbián és Magyarországon keresztül tudják majd a leggyorsabban szállítani.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.