2015 őszén európai útvonalain három új díjszabást vezet be a Lufthansa. A business class esetében nem történik változás, az új árkategóriákkal a turista osztályra jegyet váltó utasok találkoznak majd.
A nemrég az év legzöldebb légitársaságának választott Lufthansa Csoport, amely egy hete jelentette be diszkont portfoliójának bővítését az Eurowings bevezetésével, még egy újdonságot tartogat az utasoknak: a Lufthansa 2015 nyarán új díjszabást vezet be németrországi és európai járatain. Ezzel a Lufthansa is csatlakozik azokhoz a nagy légitársaságokhoz, amelyek a fapadosok által diktált verseny miatt kiegészítő szolgáltatásokat és poggyászfeladást nem tartalmazó, jellemzően nem átíratható, nem lemondható jegyeket is értékesítenek a korábbi, rugalmas, de magasabb árfekvésű kategóriák mellett.
A háromféle lehetőség – Light, Classic és Flex – 2015 őszétől lesz elérhető az európai járatok turistaosztályán. A jegyek nyártól kaphatók. Az üzleti osztályt nem érinti a változás. Az új Light opció azoknak lesz a legkedvezőbb, akik kizárólag kézipoggyásszal utaznak, tehát nem készülnek csomagot feladni, és cserébe az alacsonyabb árakért elfogadják, hogy sem módosítani, sem visszaváltani nem áll módjukban ezt a jegytípust.
A Classic díjszabás egy ingyen feladható csomagot tartalmaz, és lehetővé teszi, hogy az utas már a foglaláskor kiválassza a kívánt ülést. A Classic változatban díjfizetés ellenében van lehetőség átfoglalni a már megvásárolt jegyet. A Flex repülőjegy díjmentesen átfoglalható, és ennél a díjkategóriánál arra is lesz az utasoknak lehetőségük, hogy korábbi járattal induljanak külön díj vagy felár fizetési nélkül.
Arra a kérdésre, hogy a törzsutasok pontjai a különböző díjszabásoknál hogyan alakulnak, a választ a légitársaság későbbre ígéri. Annyit már most biztosan lehet tudni, hogy a Light kategóriát választó utasok is kapnak majd utazásaikét pontokat, de minél magasabb kategóriát választ az utas, annál több mérföldet fog tudni gyűjteni is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.