Embertelen körülmények között utaztak

Bangkok
PUBLIKÁLÁS: 2013. június 24. 10:24
A fapados járatok utasai étlen-szomjan, vacogva utazták végig a tizenkét órás utat, mert csak készpénz volt náluk.

Európa harmadik legnagyobb fapados légitársasága, a Nowegian Air Shuttle bocsánatkérésre kényszerült, mután felháborodott utasok tömegei reklamálták különböző netes fórumokon az utasokhoz való hozzáállásukat és a szolgáltatás minőségét – írja a skift.com.

Fotó: inda22 / Indafotó
Fotó: VinCE
Fotó: sm33 / Indafotó
Fotó: VinCE
Fotó: VinCE

A botrányt többek között az robbantotta ki, hogy egy tizenhat éves fiú Oslótól New Yorkig fagyoskodott az utastérben, miután nem volt nála hitelkártya, csak készpénz, ezáltal nem tudta kifizetni az 5 dolláros takarót, ami a repülőtársaság alapszolgáltatásaiban nem foglaltatik benne. Ugyanilyen felháborodást váltott ki, hogy egy thai nőnél szintén csak készpénz, illetve helyi hitelkártya volt, emiatt a 12 órás repülőúton végig éheznie és szomjaznia kellett.

A társaság sajtószóvivője elnézést kért a kellemetlenségekért, és megígérte, hogy a jövőben ilyen nem fog előfordulni. Sőt, mostantól ingyen osztanak majd vizet a járatokon. Hozzátette azt is, hogy mivel az elsők között vannak, akik fapados járatként indítanak ilyen hosszú utakat, érthetők a kezdeti nehézségek. Az utasok viszont hőbörögnek. Egyikük szerint lassan már ahhoz is hitelkátya kell a fapados járatokon, hogy elmehessünk a wc-re.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.