Leesett az óceánjáróról, 38 órát töltött a vízben: csodával határos módon túlélte

Kína
PUBLIKÁLÁS: 2016. augusztus 17. 16:59
Leesett az óceánjáróról, 38 órát töltött a vízben: csodával határos módon túlélte

Egy 32 éves sanghaji nő a szüleivel utazott Japánból Kínába a Royal Caribbean tengerjáróján, mikor egy fedélzeti séta után többet nem tért vissza – írja a The Telegraph. Több mint száz önkéntes vizsgálta át töviről-hegyire a hajót, de sehol nem találták. Így arra jutottak, hogy valószínűleg a vízbe esett. A hatóság emberei a nő szüleinek azt mondták, nagyon kicsi az esély rá, hogy lányuk élve megúszta a húsz méteres zuhanást, és utána még képes lesz a víz felszínén maradni, amíg megtalálják.

A kép csak illusztráció, nem erről hanem egy nagyon hasonló hajóról van szó Fotó: Royal Caribbean International/bp / Northfoto

Annál nagyobb volt az öröm, amikor harmincnyolc óra elteltével megcsörrent a férfi telefonja, hogy a lányát kiszúrták a vízben, amint Zhoushan város partjánál, a halászhajók közelében sodródik. Az apa csak akkor tudta elhinni, hogy lánya valóban megmenekült, mikor hallhatta a telefonban a hangját. A 38 órányi vízen lebegés iszonyúan kimerítette a nőt, – aki szülei szerint kimondottan jó úszó – de alapvetően sértetlenül megúszta az esetet.

Ezek a balesetek nem is annyira ritkák, mint gondolnánk. A cruisejunkie.com weboldala szerint 2000 és 2015 között összesen kétszázhetven ember esett bele a tengerbe különböző hajókról. A balesetek többnyire túlzott alkoholfogyasztás következtében, vagy előre megfontoltan, öngyilkossági szándékból történnek. Eddig a 2015-ös év volt a rekorder: tavaly 27 ember szenvedett el ilyen balesetet. Sajnos arról nincs statisztika, hogy hányan élték túl, arról viszont van, hogy melyik cég hajóiról hányan estek le. A lista fényében azt tudjuk mondani, különösen vigyázzanak magukra, ha a Carnival Corp. hajóin utaznak.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.