Kacsákkal kampányol a Magyar Turizmus Zrt.

Magyarország
PUBLIKÁLÁS: 2014. január 24. 09:54
A Magyar Turizmus Zrt. weboldalán egy játékra invitálja a hazai gyógyvizek, a wellness és a gyermekbarát fürdők kedvelőit.

A Fürdőtúra játék a társaság decembertől márciusig tartó Harmónia elnevezésű, egészségturizmusra fókuszáló belföldi kampányához. A Fürdőtúra játékos formában tanít Magyarország gyógyvizeiről, gyógyfürdőiről és wellness szolgáltatásairól. Összesen 50 fürdőbelépőért és egy wellness hétvégéért versengenek a játékosok - írja a Turizmus.com.

Harkány, az egyik legkedveltebb belföldi gyógyfürdő Fotó: Bildagentur-Online/chromorange / Northfoto

A játékban egy-egy kiskacsa figurával kell teljesíteni a Fürdőtúra vonalát, de mindháromhoz különböző témájú kérdéseket kell a játékosoknak megválaszolni. Amíg a Kicsi Kacsa a gyerekbarát fürdők között kalauzol el, addig a Csini Kacsa segítségével a wellness világát fedezhetjük fel, Medi Kacsa pedig a gyógyfürdőket és az azokban található gyógyszolgáltatásokat mutatja be.

A Fürdőtúra játék fődíja egy wellness hétvége Kisújszálláson félpanzióval, korlátlan belépéssel a szaunavilágba és a gyógyfürdőbe. A március 3-ig tartó játék időtartama alatt összesen 50 darab páros fürdőbelépő talál gazdára, melyek budapesti és Budapest környéki, dél-dunántúli, észak-alföldi és dél-alföldi fürdőkbe szólnak.

További híreket a Turizmus.com oldalon talál. A turisztikai szakma legfrissebb híreiért pedig iratkozzon fel a Turizmus Panoráma Bulletinre!
Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.