Megtévesztő reklám miatt bírságolták a Ryanairt

repülés
PUBLIKÁLÁS: 2013. szeptember 25. 15:54
Megtévesztő reklám miatt bírságolták a Ryanairt

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 10 millió forintra bírságolta a Ryanair légitársaságot megtévesztő reklámok miatt - közölte a hivatal szerdán az MTI-vel. A GVH emlékeztet arra, hogy a Ryanair Limited 2012. július 26. és szeptember 19. között napi- és hetilapokban, magazinokban, szórólapokon, valamint saját honlapján elhelyezett banneren népszerűsítette a 99 forintért, illetve 49 forintért megvásárolható repülőjegyeit.

Fotó: Rann Chandric / Northfoto Forrás: Travelo

A versenyhivatal szerint a tájékoztatások fő üzenete a fogyasztók számára az volt, hogy a hirdetésekben megjelölt kedvezményes árú jegyeket a vállalkozás valamennyi, Budapestről induló úti cél esetén biztosítja. Ezzel szemben a GVH vizsgálatában megállapította, hogy a kedvezményes árú jegyek csak egy vagy két úti cél esetében voltak elérhetőek, így a hirdetések valótlan üzenetet közvetítettek a fogyasztóknak.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.