Business jegyeket is árul a Germanwings

repülés
PUBLIKÁLÁS: 2013. március 01. 12:42
Business jegyeket is árul a Germanwings

Július 1-jén a Germanwings három különböző, teljesen új szolgáltatási csomagot mutat be. A „Best" csomagot a legmagasabb igények kielégítésére tervezték, amely az üzleti utasok kiszolgálására jött létre. A „Smart" csomaggal az utas jogosulttá válik bizonyos extra szolgáltatásokra, amelyek körét ő maga is bővítheti. A „Basic" csomag pedig a tradicionális, extrákat nem nyújtó fapados szolgáltatást jelenti.

A Germanwings 2003 májusában indította el első járatait Budapestre, így idén ünnepli magyarországi működésének tizedik évfordulóját. 2012-ben a légitársaság közel százezer utast szállított budapesti közvetlen járataival Kölnbe és Stuttgartba, amely 5 százalékos növekedést mutat az előző évi adatokhoz képest. 2013-tól kezdődően pedig - a Lufthansa leányvállalataként - még inkább arra törekszik, hogy növelje utasforgalmát Magyarországon. A Germanwings 2013 márciusától kezdve új járatokat indít Stuttgarton keresztül Hamburgba, Brémába és Brüsszelbe is.

A kölni központú vállalat alapvető célkitűzése a legfontosabb európai, észak-afrikai és izraeli üzleti központokba történő járatok üzemeltetése. A Germanwingsnek három meghatározó célcsoportja az üzleti utasok, a rokonlátogatásra érkezők, illetve a pihenési, szabadidős célból utazók köre. A légitársaság járatain, jelenlegi adatok szerint, az üzleti utasok aránya eléri a 42 százalékot.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.