Cézanne-kiállítással és gyógyfürdőkkel csábítják a turistákat

Budapest
PUBLIKÁLÁS: 2012. november 09. 14:19
Cézanne-kiállítással és gyógyfürdőkkel csábítják a turistákat

Hetedik alkalommal szervezte meg a Magyar Turizmus (MT) Zrt. a Budapest Winter Invitation téli forgalomélénkítő kampányt, amelynek célja a főváros népszerűsítése, illetve utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése. Az MT pénteki közleménye szerint a novemberben indult és jövő áprilisig tartó, 1 millió euró média-költségvetésű akcióhoz mintegy 50 fővárosi szálloda és számos stratégiai partner csatlakozott.

A MT és a turisztikai szolgáltatók olyan csomagajánlatot alakítottak ki, amely a szállodai kedvezmények mellett ingyenes fürdőlátogatást biztosít a vendégeknek. Az idén a Széchenyi, a Gellért és a Rudas mellé bekapcsolódik a programba a Lukács Fürdő is. Új stratégiai partnerként csatlakozott idén az akcióhoz a Szépművészeti Múzeum, valamint a Budapesti Tavaszi Fesztivál. A Szépművészeti Múzeum Cézanne és a múlt című, október végén nyílt kiállítása nemzetközi viszonylatban is kiemelkedő, ahogy a Budapesti Tavaszi Fesztivál is, amelynek április 7-i zárónapjához igazították a kampány időtartamát is - közölte az MT.

A kampány legfőbb célpiaca az Egyesült Királyság, Németország, Franciaország, Olaszország, Spanyolország, Skandinávia, Ausztria, illetve Szlovákia, Lengyelország, Szerbia és Románia. Bécsben és Londonban már megjelentek az akciót és a Cézanne-kiállítást népszerűsítő plakátok. Az előző évi Budapest Winter Invitation keretében minden eddiginél több, 79 000 vendégéjszakát töltöttek el a látogatók 2011. november 15. és 2012. március 31. között Budapesten - tájékoztatott az MT.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.