Az európai diákok jelentős része olyan tantermekben tanul, ahol a mesterséges fény a meghatározó, illetve meglepően magas a levegő szén-dioxid-tartalma, márpedig ezek mind hozzájárulnak a gyakori ásításhoz. Erre a megállapításra jutott a Fraunhofer Institute for Building Physics IBP kutatási intézet, miután kétszáznál is több tanulmányt összegzett a témában.
Véleményük szerint az iskolákban, ahol éves szinten is meglepően sok időt töltenek a gyerekek, a természetes fény növelése, illetve a friss levegő biztosítása javítja a koncentrációt, pozitívan hat a diákok teljesítményére, ráadásul csökkenti a hiányzások miatt távol maradók számát. Megoldásként tetőablakokat ajánlanak, melyekkel másfélszeresére növelhető a természetes fényforrás, illetve a gyakori szellőztetés mellett programozható nyílászárók, valamint ventilátorral megtámogatott természetes szellőzők alkalmazását tanácsolják.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.