A mindig menőn öltözködő focista stílusérzékét már a divat világában is kamatoztatja, miután DG99 emblémával ellátott melegítőket, pólókat, tornazsákokat, kulacsokat dobott piacra. A márka logója Gróf nevére és a focipályán viselt mezszámára utal.
Azt vettem észre, hogy nagy az igény a mezeimre, kapuskesztyűimre. Egy-egy nyereményjátékomra több ezren jelentkeztek a közösségi oldalamon. Innen indult az ötlet, hogy csinálnom kellene egy saját márkás termékcsaládot, az elkészült kollekció pedig több mint egy év kemény munkájának az eredménye
– mondta a Borsnak Gróf, aki feleségével, Klaudiával találta ki, tervezte meg a ruhadarabokat. – Azt akartam, hogy az aranyszín domináljon, mert nagyon szeretem. A fekete-fehér kollekcióban is visszaköszön a kedvenc színem.
A 31 éves hálóőr ugyan még a futballkarrierjére koncentrál, de fontosnak tartotta, hogy több lábon álljon az életben, ezért is kóstolt bele a divatba.
Edző biztosan nem leszek a visszavonulásom után. Más dolgok érdekelnek, akár a futballon belül is. Ettől függetlenül most még nagyobb örömöt szerez számomra egy bajnoki cím, mint az, hogy egyre népszerűbbek a termékeim
– tette hozzá Gróf, aki a Honvéddal és a Fradival is felemelhette már az NB I-es trófeát.
Divatos kapusok
Nem Gróf az egyetlen magyar kapus, aki saját márkát épített fel. A korábbi 108-szoros válogatott focista, Király Gábor a szürke mackónadrágjának népszerűségét meglovagolva dobta piacra termékeit. Mára több tucat „királyos” ruhadarabot forgalmaz.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.